پاکو خمز: استقلال با کمک‌ خارجی ما را شکست داد/ صعود حق تراکتور بود اما آن را از ما گرفتند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی مقابل یک رقیب قوی و بزرگ انجام دادیم؛ حریفی که به کمک خارجی نیاز داشت تا ما را حذف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاکو خمز در کنفرانس خبری پس از دیدار تراکتور تبریز مقابل استقلال که با شکست دو بر یک قرمزهای تبریز و حذف از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور همراه شد، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی مقابل یک رقیب قوی و بزرگ انجام دادیم که برای حذف ما از جام به کمک خارجی نیاز داشت. منظور من از کمک خارجی که داور است یا نه، هر طور که دوست دارید می‌توانید برداشت کنید.

وی درباره اعتراض به داور و نوع قضاوت تیم داوری افزود: من برای اعتراض به سمت داور نرفتم، بلکه به سمت بازیکنانم رفتم تا آن‌ها را آرام کنم که اعتراضی نکنند. اعتراض کردن راحت‌ترین کار است و ما می‌توانستیم این کار را انجام دهیم، اما این چیزی نبود که من می‌خواستم. ما بازی خوبی انجام دادیم و حقمان بود که صعود کنیم، اما این موضوع را از ما گرفتند. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. من به‌خاطر تمام آن پنالتی‌هایی که اعلام شد اعتراض می‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اعتقاد به کاوه رضایی، فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات و استفاده از دروازه‌بان اول تیم در بازی جام حذفی، خاطرنشان کرد: قبلا هم اعلام کرده‌ام که این یک موضوع داخلی برای باشگاه است و نمی‌توانم آن را اینجا مطرح کنم. دلیلش این است که من انتخاب می‌کنم که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. حتما دلایل تکنیکی و تاکتیکی داشته‌ام.

کد خبر 633368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.