کنعانی: رژیم ‎آپارتاید صهیونیستی خون‌بارترین سال را برای فلسطینیان رقم زد

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنایت رژیم‎ آپارتاید صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ گفت: این رژیم با به‌جا گذاشتن رکوردی بی‌سابقه (۲۲۴ شهید)، خون‌بارترین سال را در شهید و مجروح کردن مردان، زنان و کودکان برای فلسطینیان رقم زد.

به گزارش ایمنا، ناصر کنعانی در توییتی به تازه‌ترین جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اشاره و اظهار کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، سه فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست شهید شدند و تعداد شهدای فلسطینی در کمتر از دو هفته اول سال ۲۰۲۳، به هفت نفر ازجمله سه کودک افزایش یافت.

وی افزود: رژیم آپارتاید صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ با به‌جا گذاشتن رکوردی بی‌سابقه (۲۲۴ شهید)، خون‌بارترین سال را در شهید و مجروح کردن مردان و زنان و کودکان برای فلسطینیان رقم زد.

سخنگوی وزارت امور خارجه‬ با بیان اینکه ‏احتمال تشدید ‎تروریسم سازمان‌یافته رژیم اسرائیل به سرکردگی یک تروریست مشهور، نگرانی‌های جهانی درباره افزایش جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: ‏به مدعیان دروغین ‎حقوق بشر در اروپا و آمریکا که شریک جنایات صهیونیست‌ها هستند امیدی نیست، اما کمک آزادگان جهان به ملت مظلوم ‎فلسطین، مسئولیتی انسانی و نیز کمک به صلح و امنیت بین‌المللی است.

منبع: ایرنا

کد خبر 633367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.