عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ دی‌ماه

در این بسته خبری از پذیرش ۷۰ بی سرپناه در گرمخانه‌های بجنورد تا اسکان ۴۴۰ کارتن‌خواب در گرمخانه‌های مشهد و ساماندهی خیابان‌های مشرف به امامزاده سید صدرالدین اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پذیرش ۷۰ بی سرپناه شب را در گرمخانه‌های بجنورد

محمدرضا موفق، معاون فرهنگی شهردار بجنورد گفت که طی ۲ شب گذشته و همزمان با بارش برف و سرد شدن دمای هوا، گرمخانه‌های مرکز خراسان شمالی پذیرای ۷۰ نفر از افراد بی سرپناه شدند.

اسکان ۴۴۰ کارتن‌خواب در گرمخانه‌های مشهد

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۴۴۰ نفر کارتن خواب طی سه روز گذشته در هشت گرمخانه و کمپ مشهد اسکان داده شدند.

ساماندهی خیابان‌های مشرف به امامزاده سید صدرالدین اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: تملک و اجرای کامل خیابان ۴۵ متری مابین خیابان وحدت تا امامزاده سید صدرالدین و املاک اطراف پل داروپخش در دستور کار شهرداری اردبیل قرار دارد.

آماده‌باش سازمان پسماند در شرایط جوی ناپایدار

رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش کامل سازمان مدیریت پسماند به منظور خدمت‌رسانی و پشتیبانی به مناطق ۲۲ گانه در شرایط جوی ناپایدار تهران و مقابله با یخ‌زدگی معابر خبر داد.

تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرانزلی

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی از تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد.

برنامه شهرداری رفسنجان برای هدایت و مهار آب‌های سطحی

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان با تأکید بر اینکه مشکلات کنونی آب‌گرفتگی معابر مربوط‌به این است که شهرداری در ۵۰ سال گذشته طرحی برای هدایت و مهار آب‌های سطحی نداشته است، گفت: پس از سیل اخیر، برای مهار و هدایت آب‌های سطحی مشاور گرفتیم و تمام اقدامات شهرداری در این رابطه با برنامه مشاور پیش می‌رود البته این برنامه‌ها زمان‌بر است.

صدور بیش از ۵۰۰ مجوز در حوزه‌های مختلف شهری قزوین

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: ۱۰ ماهه امسال بیش از ۵۰۰ مجوز در حوزه‌های مختلف در این منطقه صادر شده است.


کد خبر 633340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.