وگهورست به منچستریونایتد پیوست!

منچستریونایتد قرار است قرارداد قرضی ووت وگهورست را نهایی کند و گزارش شده که آن‌ها با بسته غرامتی بشیکتاش موافقت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملی پوش هلندی در جولای ۲۰۲۲ با قراردادی قرضی یک فصل به ترکیه رفت و برنلی به این بازیکن ۳۰ ساله اجازه داد تا پس از سقوط از لیگ برتر، ورزشگاه ترف مور را ترک کند. وگهورست اکنون تا پایان فصل جاری در آستانه بازگشت به فوتبال انگلیس است.

فابریزیو رومانو ادعا می‌کند که یونایتد با بشیکتاش به توافق رسیده است که با باطل شدن این قرارداد قرضی و امضای قرارداد دیگر، ۲.۷ میلیون پوند برای او پرداخت خواهد کرد. گفته می‌شود که وگهورست در حال جمع کردن وسایل خود در استانبول است تا برای رفتن به منچستر، آماده شود.

انتظار می‌رود که وگهورست امروز برای انجام تست‌های پزشکی به منچستر سفر کند، البته پیش از امضای مدارک مربوطه، و با توجه به بحث‌های مثبتی که بین همه طرف‌ها، از جمله باشگاه برنلی، در جریان است.

بشیکتاش در ابتدا تمایلی به جدایی وگهورست نداشت، زیرا او در این فصل ۹ گل به ثمر رساند، اما پس از اینکه اعلام کرد که او می‌خواهد از فرصت استفاده کند، با خواسته‌های این مهاجم موافقت کرد. انتظار نمی‌رود که قرارداد قرضی او با یونایتد شامل گزینه انتقال دائمی شود.

کد خبر 633313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.