دانشگاه از نظر فکری به توسعه شهر کمک کند

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: دانشگاه و نخبگان علمی و فرهنگی سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و دانشگاه باید از نظر فکری به توسعه شهر کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صفری امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اردبیل مشتاق است تا اعضای علمی دانشگاه‌ها با ارائه راهکارهای علمی یاری‌گر مجموعه مدیریت شهری شوند.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه و نخبگان علمی و فرهنگی سرمایه‌های اجتماعی این کشور هستند، ادامه داد: دانشگاه از نظر فکری می‌تواند به توسعه شهر کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه کسانی در صفحه‌های مجازی بدون دلیل و منطق عملکرد ما را تخریب می‌کنند و هیچ‌کس جوابگو نیست، گفت: انتظار داریم مدیران سطح بالا نیز قدردان نیروهای خدوم شهرداری و شورای اسلامی شهر باشند.

وی تصریح کرد: از دانشگاهیان انتظار داریم در زمان انتخابات مجلس و شورا نیز کسانی را که لایق، کاربلد و متخصص هستند را برای کاندیداتوری معرفی کنید.

صفری افزود: دانشگاهیان و نخبگان علمی امید این کشور هستند و وجود آنها برای این شهر مایه مباهات و افتخار است و در مورد جابه‌جایی پل نیز اگر گامی برداریم، وظیفه ما در قبال آنها و فرزندانمان در دانشگاه‌ها است و هدف نهایی ارائه خدمت است.

وی با بیان اینکه در زیباسازی و فضای شهر ضروری است از طرح‌های دانشگاهی بهره بگیریم، اضافه کرد: انتظار داریم با تلاش و اراده اعضای شورای اسلامی شهر مشکلات مطرح شده دانشگاه رفع شود، همچنین از نیروهای خدوم شهرداری اردبیل در خصوص برف‌روبی روزهای گذشته تشکر می‌کنم.

کد خبر 633281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.