نماینده روسیه از برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل پیرامون اوکراین خبر داد

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: شورای امنیت این سازمان به درخواست مسکو جلسه‌ای را درخصوص مسائل اوکراین در تاریخ هفدهم ژانویه برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پولیانسکی، در کانال تلگرامی خود نوشت: من درباره جلسه شورای امنیت سازمان ملل پیرامون اوکراین که به درخواست روسیه در تاریخ هفدهم ژانویه برگزار خواهد شد، زیاد صحبت نخواهم کرد. اجازه دهید مخالفان ما در حال حاضر در بی‌خبری به سر ببرند، اگرچه آن‌ها به این موضوع عادت کرده‌اند که ما تلاش می‌کنیم با برگزاری نشست‌هایی که برایشان "ناخوشایند" است، به اقدامات ضد روسی آن‌ها پاسخ دهیم.

وی در ادامه نوشت: همچنین، روسیه در ۲۰ ژانویه نشست غیررسمی شورای امنیت درخصوص گلوله‌باران دونباس مربوط به ماه دسامبر را برگزار خواهد کرد.

پولیانسکی اظهار کرد: طی این نشست غیررسمی سخنرانان و حقایق جالبی وجود خواهند داشت. همان‌طور که می‌دانید چنین جلساتی برخلاف جلسات رسمی شورای امینت، به ما امکان پخش ویدئو و عکس را می‌دهد.

این دیپلمات روس در پایان گفت: کشورهای غربی جلسه‌ای را در تاریخ سیزدهم ژانویه درخصوص اوکراین برگزار خواهند کرد و واضح است که آن‌ها با چنین اقداماتی و احساسات ضد روسی به دنبال کشاندن موضوع اوکراین به شورای امنیت سازمان ملل هستند.

کد خبر 633275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.