آتش‌سوزی ۵ مغازه ۲ فوتی برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی پنج مغازه قدیمی در محله چیذر خبر داد و گفت: در این حادثه یک زن و مرد حدود ۴۰ ساله جان باختند.

به گزارش ایمنا، سیدجلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۰۴:۴۹ بامداد امروز، حادثه آتش‌سوزی در خیابان چیذری به سامانه ۱۲۵ اعلام و مأموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی تجهیزات تنفسی و سایر امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه پنج باب موتورسازی، آرایشگاه و سوپرمارکت در کنار یکدیگر قرار داشت که در قسمت پشت این مغازه‌ها نیز یک کارگاه مبل‌سازی واقع شده بود و آتش به این پنج مغازه قدیمی سرایت کرد، این مغازه‌ها سقف شیروانی مشترک قدیمی داشت که به‌دلیل شدت حرارت و تخریب، آتش در حال سرایت به کارگاه مبل‌سازی و منازل اطراف بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان وارد عملیات مهار و نجات افراد شدند، تصریح کرد: در مغازه موتورسازی، مکانی برای استراحت وجود داشت که آتش‌نشانان یک زن و مرد حدود ۴۰ ساله را مشاهده کردند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد این افراد به دلیل شدت سوختگی جان باختند.

وی با بیان اینکه پس از عملیات مهار، آتش‌نشانان مشغول بررسی علت حادثه هستند، افزود: براساس برآوردهای اولیه، آتش از قسمت موتورسازی شروع شده بود که باید علت بررسی شود.

ملکی گفت: یکی از دلایل مهم آتش‌سوزی، وجود سقف شیروانی قدیمی و سیستم سیم‌کشی ناایمن در مغازه‌های قدیمی بوده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 633245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.