ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی باید از ساعت ۱۵ امروز در برابر تراکتور تبریز قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ماه_ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران و در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، یادواره آزادسازی خرمشهر و مرحله‌ای که به‌نام خلیج‌فارس مزین شده است، در برابر تراکتور تبریز قرار بگیرد.

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور در بازی امروز را بررسی خواهیم کرد؛

شماره‌یک در جام‌حذفی هم محافظ چارچوب آبی‌هاست

در شرایطی‌که نیم‌فصل اول لیگ‌برتر فوتبال ایران به پایان رسیده است، سیدحسین حسینی پس از انجام ۱۵ بازی برای استقلال، قرار نیست در جام‌حذفی نیز نیمکت‌نشین باشد و باوجود حضور علیرضا رضایی، ریکاردو ساپینتو ریسک نمی‌کند و ازآنجاکه به‌دنبال نتیجه‌گرفتن در جام‌حذفی است و مصاف با تراکتور نیز بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد بود، از گلر شماره‌یک خود در تقابل امروز با تراکتور استفاده می‌کند.

زوج سیلوا -یزدانی دوباره شکل می‌گیرد

تیم فوتبال استقلال تهران طی هفته‌های اخیر، تعداد مصدومان زیادی داشته است که دو نفرشان در خط دفاعی هستند. محمدحسین مرادمند و عارف غلامی که چند بازی گذشته آبی‌های پایتخت را به‌دلیل مصدومیت از دست داده‌اند در بازی امروز نیز کنار استقلال نخواهند بود و زوج رافائل سیلوا و سیاوش یزدانی مانند بازی قبلی در قلب خط‌دفاعی قرار خواهند گرفت. در سمت راست و چپ خط‌دفاعی نیز صالح حردانی و ابوالفضل جلالی می‌ایستند.

مثلث همیشگی در برابر تراکتور قد علم می‌کند

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت مانند اکثر بازی‌های فصل‌جاری، مهدی مهدی‌پور و روزبه چشمی را در میانه‌زمین به‌کار خواهد گرفت تا علاوه‌بر ارتباط مؤثر و همه‌جانبه با مدافعان، مهاجمان را نیز با پاس‌ها و ارسال‌های دقیق برای گلزنی تغذیه کنند؛ ضمن اینکه نفر سوم در این خط نیز به احتمال فراوان سعید مهری خواهد بود تا مکمل دو عنصر دیگر خط‌میانی باشد و مأموریت کنترل میانه زمین را به‌سود استقلال برعهده خواهد داشت.

محبی هرطور که بود به این مصاف حساس رسید

در بازی هفته گذشته استقلال مقابل تراکتور در لیگ‌برتر فوتبال ایران که با شکست آبی‌ها همراه شد، محمد محبی در اواسط نیمه‌اول دچار مصدومیت شد و دیگر قادر به ادامه بازی نبود، اما با این‌وجود پزشکان استقلال تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند تا مهره کلیدی این تیم به بازی امروز برسد و ساپینتو هم در کنفرانس‌خبری قبل از بازی اعلام کرد محبی در برابر تراکتور بازی خواهد کرد. در کنار محبی هم احتمال دارد ساپینتو مهدی قایدی را نیمکت‌نشین کند و کوین یامگا به‌همراه امیرارسلان مطهری دو ضلع دیگر از مثلث هجومی استقلال را برابر تراکتور تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، کوین یامگا، محمد محبی و امیرارسلان مطهری

کد خبر 633180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.