پیشرفت ۹۰ درصدی مجموعه تئاتر شهر

شهردار قزوین از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی مجموعه تئاتر شهر خبر داد و گفت: این طرح دارای دو مجموعه نمایش روباز و سکوی تماشاچیان است و سه هزار مترمربع مساحت دارد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه لکه‌گیری و ترمیم ترانشه در معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری قزوین در دست انجام است، اظهار کرد: آذرماه سال جاری ۳۲۰ مترمربع از معابر این ناحیه مرمت شد.

وی از استمرار عملیات ترمیم کفپوش در خیابان فردوسی واقع در ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری خبر داد و افزود: طی آذرماه امسال بیش از ۵۰۰ مترمربع از پیاده‌روهای این ناحیه با هدف زیبایی بصری چهره شهر و تردد آسان شهروندان کفپوش شد.

شهردار قزوین با اشاره به اصلاح و تعمیر مبلمان پارکی در دو بوستان قزوین، خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای نگهداری از امکانات و مبلمان پارکی، تعدادی از نیمکت‌ها و سطل‌های زباله بوستان‌های آلاله و گلسار در محله مینودر را تعمیر و استحکام‌بخشی کرده است.

صباغی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی مجموعه تئاتر شهر، گفت: پروژه تئاتر شهر دارای دو مجموعه نمایش روباز و سکوی تماشاچیان است و سه هزار مترمربع مساحت دارد.

وی با اشاره به استمرار عملیات لکه‌گیری معابر با آسفالت سرد در معابر اصلی و فرعی ناحیه شهید بابایی، تصریح کرد: ناهمواری‌های چهارراه خیام و خیابان فضیلت با هدف زیرسازی و تسهیل در تردد شهروندان با توجه به برودت هوا با آسفالت سرد مرمت شد.

شهردار قزوین اضافه کرد: تعمیر و صداگیری دریچه و پل‌های فلزی در محلات پونک و جانبازان واقع در ناحیه مهدیه به منظور رفع آلودگی صوتی و رفاه حال شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

صباغی با بیان اینکه عملیات خاکبرداری در معابر ناحیه مینودر در حال انجام است، گفت: در این نوبت خیابان سردار به منظور آسفالت‌ریزی و سهولت در رفت و آمد شهروندان تسطیح و آماده‌سازی شد.

وی افزود: عملیات تسطیح و جمع‌آوری نخاله‌ها در معابر اصلی و فرعی ناحیه شهری عظیمیه با هدف زیبایی بصری سیمای شهر، آماده‌سازی و رعایت بهداشت در محلات انجام شد.

شهردار قزوین از رفع خطر یکی از بناهای رها شده در منطقه چهار خبر داد و اظهار کرد: با دستور قضائی توسط معاون دادستان قزوین، ملک خطرساز و رها شده در خیابان حضرت امام خمینی (ره) منطقه چهار با پیگیری معاونت خدمات شهری این منطقه و همکاری مالک تخریب و رفع خطر شد.

کد خبر 633171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.