ستاره‌ای که باید در رفتارش تغییر ایجاد کند

ژائو فلیکس، خرید جدید چلسی، از سوی سانتی کانیزارس، دروازه‌بان سابق این تیم، به‌دلیل دوران ناامیدکننده‌اش در اتلتیکوی مادرید مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی‌ها روز چهارشنبه گذشته اعلام کردند که فلیکس را به‌صورت قرضی شش‌ماهه به خدمت گرفتند و این ملی‌پوش پرتغالی وارد غرب لندن شد تا قراردادش را امضا کند.
وی در ۱۳۱ بازی برای روخی‌بلانکوها، فقط ۳۴ گل و ۱۸ پاس گل به ثبت رساند.

کانیزارس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، والنسیا و اسپانیا که اکنون به‌عنوان کارشناس در اسپانیا کار می‌کند، از این بازیکن به‌دلیل حضور کم‌اثرش در تیم دیگو سیمئونه انتقاد کرد و از او خواست تا قبل از انتقالش به لیگ برتر، تغییرات اساسی در نگرش خود ایجاد کند.

کانیزارس به رادیو مارکا اظهار کردباشگاه اتلتیکو درباره ژائو فلیکس مقصر نیست. برعکس، آنها به او اعتماد کردند که شاید او لیاقتش را نداشت. فلیکس برای ثروت به چلسی رفت. او استعداد دارد، اما باید شخصیت خود را تغییر دهد. زیرا باشگاه مبلغی را پرداخت کرد که شاید برای بازیکنان این‌چنینی زیاد بود. او رهبر تیم نیست و تاکنون قدمی به جلو برنداشته است.»

فلیکس چهارمین بازیکنی است که در ژانویه امسال پس از خرید دیوید داترو فوفانا، بنوا بادیاشیل و آن دری سانتوس با چلسی قرارداد می‌بندد. ورود او به استمفوردبریج می‌تواند پایان دوران پیر امریک اوباماینگ در این باشگاه باشد، درحالی‌که دیگر هدف نقل و انتقالات آبی‌ها، انزو فرناندز، ممکن است اکنون در بنفیکا بماند. زیرا او پس از گل‌زنی خود در دیدار روز سه‌شنبه بنقیکا، پیامی واضح به هواداران تیمش ارسال کرد.

کد خبر 633124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.