اجرای پروژه روشنایی ۳ بوستان/ حصارکشی زمین‌های شهرداری

شهردار سیرجان از حصارکشی املاک متعلق به شهرداری خبر داد و گفت: پروژه روشنایی سه بوستان در سطح شهر تا یک ماه آینده انجام خواهد شد.

علی‌اکبر کریمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای پروژه روشنایی سه بوستان در سطح شهر تا یک ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه روشنایی پارک فردوسی، پارک یاسمن واقع در خیابان وحید و رفع کمبود روشنایی بخشی از پارک مسافر ۵۰۰ پایه چراغ و فونداسیون نیاز است.

وی افزود: مسیرهای کابل‌گذاری و نصب فونداسیون در پارک فردوسی (۱۷ شهریور) حفاری و حدود ۴۵۰ فونداسیون آماده شده است.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: روشنایی پارک یاسمن واقع در خیابان وحید و پارک مسافر تا پایان دی‌ماه و روشنایی پارک فردوسی (۱۷ شهریور) تا بهمن‌ماه طول خواهد کشید.

کریمی‌پور از حصارکشی املاک متعلق به شهرداری سیرجان خبر داد و تصریح کرد: زمین‌های بدون حصار و رها شده شهرداری ضمن تبدیل به مکانی برای تجمیع زباله و نخاله، مشکلات فراوانی از نظر بهداشتی، زیست‌محیطی و امنیتی برای شهروندان به وجود آورده است که با استفاده از دیوار بلوکی و پیش‌ساخته حصارکشی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای قانون و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد سودجو، تعیین تکلیف املاک و اراضی شهرداری و ساماندهی چهره شهر، تمام املاک و اراضی شهرداری در مناطق مختلف شهر از جمله صدرآباد، سمنگان، بلوار امام رضا (ع) حصارکشی می‌شود.

شهردار سیرجان با بیان اینکه روند حصارکشی املاک شهرداری ادامه دارد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تصرف املاک به واحد حقوقی و املاک شهرداری مراجعه کنند یا موارد را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

کد خبر 633099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.