وزارت نیرو مجاز به تسویه تهاتری بدهی‌هایش به سازمان مالیاتی شد

هیئت وزیران با تهاتر مطالبات وزارت نیرو از دولت با بدهی شرکت‌های ذیربط این وزارتخانه به سازمان امور مالیاتی کشور موافقت کرد.

به گزارش ایمنا، هیئت وزیران در جلسه صبح چهارشنبه با تهاتر مطالبات وزارت نیرو از دولت با بدهی شرکت‌های ذیربط این وزارتخانه به سازمان امور مالیاتی کشور موافقت کرد.

بر اساس این مصوبه، هیأت وزیران در اجرای بند (س) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، تهاتر مطالبات وزارت نیرو (شرکت توانیر) از دولت بابت مابه‌التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق، با بدهی شرکت‌های ذی‌ربط این وزارتخانه به سازمان امور مالیاتی کشور بابت طرح‌های برق آبی و حرارتی موافقت کرده است.

صدور مجوز برای امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و آفریقای جنوبی

هیئت وزیران همچنین به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داد نسبت به مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آفریقای جنوبی اقدام کند.

دولت، با توجه به ظرفیت‌های دولت جمهوری آفریقای جنوبی از جمله در تولید محصولات کشاورزی و دامداری و فعالیت‌های شیلاتی و آبزی پروری و نظر به پتانسیل دانشگاه‌های این کشور در رشته دامپزشکی از جمله وجود مرکز آزمایشگاهی ویروس‌شناسی پیشرفته برای تشخیص چندین بیماری و امکان همکاری و تبادل دانش فنی و آموزش کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور در زمینه‌های تشخیص، پیشگیری و کنترل بیماری‌های دام، طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم، این تصمیم را اتخاذ کرد.

کد خبر 633084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.