عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ دی‌ماه

در این بسته خبری از برف‌روبی ۸۰ درصد از خیابان‌ها و معابر سطح شهر اردبیل تا راه‌اندازی مرکز فوریت‌های خدمات شهری بجنورد و مجهز شدن آتش‌نشانی ایلام به نردبان هیدرولیکی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مرکز فوریت‌های خدمات شهری بجنورد به زودی راه‌اندازی می‌شود

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: مرکز فوریت‌های خدمات شهری بجنورد (۱۳۷) مرکز خراسان شمالی به زودی راه اندازی می‌شود.

انتشار فراخوان برای نگهداری از المان‌ها و تجهیزات ترافیکی بزرگراه‌های پایتخت

محمدرضا شیخ بهایی، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انتشار فراخوان شناسایی پیمانکاران با سابقه و توانمند در حوزه «تهیه، نصب و اجرا، حفظ و نگهداشت تمامی تجهیزات، المان‌ها و علائم افقی و عمودی بزرگراه‌های شهر تهران» به صورت یکپارچه و عملکرد محور خبر داد.

مسدود شدن پل نمایشگاه و پل امام حسین (ع) مشهد / امکان یخ‌زدایی وجود ندارد

علی نجفی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پل نمایشگاه و پل امام حسین (ع) مسدود است؛ در حال حاضر برنامه‌ای برای مسدود کردن پل‌ها نداریم و این موضوع بستگی به شرایط دارد.

برف‌روبی ۸۰ درصد از خیابان‌ها و معابر سطح شهر اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل با اشاره به برف‌روبی ۸۰ درصد از خیابان‌ها و معابر سطح شهر اردبیل گفت: با تلاش نیروهای خدمات شهری ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین برای برف‌روبی در شهر اردبیل فعال شده است.

آماده‌باش کامل کارکنان امدادی در گرگان / ۱۳ توصیه ایمنی در شرایط برفی

موسی الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به صدور هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما و برف زمستانی، گفت: تمامی پرسنل امدادی در شهر گرگان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

مجهز شدن آتش‌نشانی ایلام به نردبان هیدرولیکی

نصرت الله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به خریداری نردبان هیدرولیکی برای این مجموعه گفت: ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید این نردبان و تجهیزات آن هزینه شده است.

سرانه تولید روزانه پسماند خانگی در بوشهر ۲۰۰ گرم بیشتر از استاندارد جهانی است

فرشید کارمزد، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: اکنون سرانه تولید پسماند خانگی هر شهروند بوشهری روزانه ۷۰۰ گرم است که این میزان حدود ۲۰۰ گرم بیشتر از استاندار جهانی است.

کد خبر 633074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.