فیدلیتی امروز در بورس با چه قیمتی معامله شد؟

فیدلیتی هفت نفره امروز در بورس به قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله شد و این درحالی است که در بازار آزاد قیمت صفر کیلومتر این ماشین حدود یک میلیارد و ۵۰۰ تا یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معامله گران بورس کالا امروز بر سر خودرو فیدلیتی به رقابت پرداختند، رنگ این خودرو مشکی و تعداد عرضه برابر با ۷۵۰ عدد دستگاه بود و خریداران این خودرو توانستند با میانگین قیمتی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان آن را خریداری کنند.

با احتساب مالیات بر ارزش افزوده قیمت این خودرو در بورس کالا، به قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله شد و این درحالی است که در بازار آزاد قیمت صفر کیلومتر این ماشین حدود یک میلیارد و ۵۰۰ تا یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است.

پیش بینی می‌شود روند قیمت بازار آزاد در آینده نزدیک به بورس کالا نزدیک تر شود، در صورتی که روند عرضه‌ها به همین صورت ادامه داشته باشد می‌توان آینده بهتری را برای روند قیمت خودروها متصور بود، تحویل این خودرو ۱۴ اسفند است ولی ممکن است زودتر نیز تحویل شود.

برخی از سایت‌های خبری که در خصوص سود ۲۵۰ میلیونی خریداران از بورس کالا سخن گفته‌اند هزینه مالیات بر ارزش افزوده این خودرو را در نظر نگرفته‌اند. گفتنی است هزینه ۹ درصد مالیات برابر با ۱۱۳ میلیون تومان است.

در صورت ثبات قیمت‌ها عایدی خریداران فیدیلیتی حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

کد خبر 633059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.