خدمات‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد به مدت ۲ روز

شهردار شهرکرد گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خدمات‌دهی اتوبوس‌ها به مدت دو روز رایگان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز - چهارشنبه بیست و یکم دی‌ماه - ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن اظهار کرد: به همین مناسبت خدمات‌دهی اتوبوسرانی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تمامی خطوط به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی برای این روز از طریق مدیریت شهری پیش‌بینی شده که به علت برودت هوا در حال حاضر اجرای همه آن‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

شهردار شهرکرد وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری باید شأن و جایگاه بانوان بیش از پیش حفظ شود، خاطرنشان کرد: مدیران موظف هستند تا محیط کاری برای بانوان همراه ‏با آرامش در عرصه خدمت‌رسانی به مردم فراهم کنند.

واحدیان با بیان اینکه لازم است مسیر گردشگری فرهنگ و هنر ایجاد شود، اضافه کرد: طرح‌های بازآفرینی شهری باید فعال شود و در این راستا لازم است دستگاه‌های اجرایی به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه ایجاد مسیر گردشگری موجب احیای بافت فرسوده شهر می‌شود، تصریح کرد: فرصت‌های ایجاد شده در شهر را نباید از دست داد و باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد تا مسیر گردشگری به عنوان یک نقطه آغاز مدنظر قرار گیرد و نقش‌محور باشد.

واحدیان ادامه داد: باید اقدامات اساسی انجام شود و لازم است سازمان‌های مردم نهاد مطالبه‌گری داشته باشند تا ادارات نیز همکاری لازم را برای ایجاد مسیر گردشگری فرهنگ و هنر به عمل آورند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به گردشگری باید استانی باشد، گفت: در شهرکرد قلعه چالشتر را داریم که ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر است و باید سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری ترغیب شود، چنانچه از تنگ‌نظری‌ها پرهیز و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر پیش‌بینی شود، شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر خواهیم بود

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های پیشگیرانه، اضافه کرد: در طرح‌های جامع و تفصیلی علاوه بر حوزه‌های شهرسازی و گردشگری، باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کرد.

واحدیان با بیان اینکه فرهنگ شهروندی بر فرهنگ عمومی تأثیرگذار است، افزود: توجه به فرهنگ شهروندی اولویت شهرداری است و موجب ارتباط دوسویه شهروندان و شهرداری می‌شود. ایجاد درآمد پایدار برای اجرای برنامه‌های اولویت‌داری مانند حل مشکل ترافیک از طریق آزادسازی و احداث محور ابوعلی‌سینا مورد تاکید است.

واحدیان تاکید کرد: به‌منظور تحقق ارتقای فرهنگ شهروندی، موضوع‌های اولویت‌دار شهرداری در حوزه کمیته شهروندی تعیین شده است که شامل مباحث مختلفی در حوزه‌های حمل‌ونقل، ترافیک، شهرسازی و خدمات شهری است و باید در کانون توجه قرار گیرد.

کد خبر 633050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.