اخطار اسطوره هلندی به سرمربی منچستریونایتد!

مارکو فن‌باستن، ضمن اخطار به اریک تن‌هاخ، مدعی شد که لوک دی‌یونگ بهتر از ووت وگهورست است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وگهورست به‌عنوان یکی از اهداف اصلی یونایتد برای تقویت گزینه‌های تهاجمی خود در این زمستان، به شمار می‌رود اما فان باستن نسبت به مهاجم برنلی که درحال‌حاضر به صورت قرضی در بشیکتاش حضور دارد، تردیدهایی دارد. اسطوره هلندی نه تنها احساس می‌کند که لوک دی یونگ، مهاجم PSV از او بهتر است، بلکه به تن هاخ هموطن خود در مورد جذب بازیکنان هلندی، بیش از حد هشدار داده است.

ون باستن به رسانه Ziggo Sport گفت: "اگر بازیکنان هلندی زیادی داشته باشید و اوضاع خوب پیش نرود، می‌تواند خطرناک شود. شما همچنین این را در بارسلونا دیدید، زمانی که آن‌ها پنج هلندی داشتند. سپس جریان علیه شما کار خواهد کرد. تن هاخ باید مراقب این موضوع باشد."

"من [درمورد وگهورست] شک دارم. به لوک دی یونگ نگاهی بیندازید. او واقعاً مهاجمی است که می‌توانید از طریق بازی هوایی با او بازی کنید. فکر نمی‌کنم وگهورست از این نظر خیلی قوی باشد. او می‌تواند یک ضربه سر بزند، اما او بیشتر پسری است که به زور می‌تواند کاری انجام دهد."

به نظر می‌رسد که آمار بیشتر به نفع وگهورست است، چراکه آمار ۹ گل او در ۱۸ بازی در این فصل، ۵ گل دی یونگ در ۱۵ بازی را زیر سوال برده است. مارکوس راشفورد در مسابقات اخیر کمی وظیفه گلزنی را به دوش کشید. این بازیکن ۲۵ ساله تعداد گل‌های خود را در این فصل به ۱۵ رساند و یونایتد را به سمت هشتمین پیروزی متوالی خود در جام اتحادیه مقابل چارلتون در روز سه شنبه، هدایت کرد.

درحالی‌که شایعات درمورد خرید احتمالی مهاجم جدید در حال افزایش است، تن هاخ تیمش را برای بازی مقابل منچسترسیتی در یک مسابقه حساس در لیگ برتر که روز شنبه برگزار خواهد شد، هدایت خواهد کرد، زیرا می‌داند که پیروزی در این دربی، باعث می‌شود آن‌ها از نیوکاسل در رتبه سوم سبقت بگیرند.

کد خبر 633036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.