آنچلوتی از مشکلات خود با گتوزو پرده برداشت!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید، پیش از بازی در سوپرکاپ اسپانیا، به «مشکلات شخصی» با جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال‌مادرید روز چهارشنبه در بازی رفت نیمه‌نهایی در سانتیاگوبرنابئو از والنسیا استقبال خواهد کرد و تقابل دو مربی‌ای را شاهد خواهیم بود که دوران فوق‌العاده‌ای در آث‌میلان با هم سپری کردند و دو جام لیگ قهرمانان اروپا و یک عنوان قهرمانی سری آ را در میان انبوهی از افتخارات دیگر کسب کردند.

با این حال، آنچلوتی اعتراف کرده است که او و گتوزو همیشه پیش از این بازی در جام حذفی اسپانیا، با هم صحبت نکرده‌اند زیرا مسیرهای آنها در طول دوره‌های جداگانه هدایت ناپولی نیز از هم جدا شده بود.

آنچلوتی به خبرنگاران گفت: «ما لحظات بسیار خوبی داشتیم، البته مشکلات شخصی هم داشتیم که نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم. در تیم میلان که مربیگری کردم، مربیان زیادی وجود داشته‌اند که هر کدام سبک و دانش خاص خود را دارند. گتوزو، [فیلیپو] اینزاگی، [الساندرو] نستا…»

به نوبه خود، گتوزو هرگونه خصومت با آنچلوتی را کم اهمیت جلوه داده است و در عوض بر احترامی که برای هم‌وطنش قائل است تأکید می‌کند.

سرمربی والنسیا گفت: «زمانی که در آن زمان به سرمربیگری ناپولی رفتم، مطبوعات و تلویزیون در مورد خوب بودن تیم صحبت کردند و مشکلی وجود داشت. اما او (کارلتو) می‌داند که خیلی به او احترام می‌گذارم. این یک مشکل کاری بود. ما الان در مورد یکی از بهترین مربیان جهان صحبت می‌کنیم.»

هر دو تیم پس از دیدار خود در سوپرجام اسپانیا، در کوپا دل ری نیز حضور دارند. مادرید در شب تکرار دیدار آخر هفته گذشته لالیگا، در حذفی هم به مصاف ویارئال می‌رود، درحالی که والنسیا حریف لیگ دسته دوم، یعنی اسپورتینگ خیخون را پیش رو دارد.

کد خبر 633034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.