برای شکست رقیب همشهری ایده‌های مضحکی دارم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد که پیش از دربی تیمش مقابل منچستریونایتد، به فکر «ایده‌های مضحکی» است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچسترسیتی درحال‌حاضر خود را برای دیدار چهارشنبه با ساوتهمپتون در جام اتحادیه آماده می‌کند، اما یک چشم هم به دیدار دربی مقابل یونایتد دارد.

با توجه به فاصله کم بین بازی‌ها، گواردیولا مجبور شده است به فکر ایجاد یک تصمیم پیچیده برای بازی در اولدترافورد باشد تا بازیکنانش شاداب و سرحال بمانند. با این حال، سرمربی سیتی اعتراف کرده است که هنوز بازی‌های اخیر یونایتد را بررسی نکرده است تا بتواند یک برنامه محکم به ستاره‌های تیمش ارائه دهد.

گواردیولا به خبرنگاران گفت: «چند ایده، و افکار مضحک برای دیدار برابر یونایتد دارم، اما هنوز آخرین بازی‌های آنها را تماشا نکردم. باید نحوه بازی آن‌ها در خانه و اینکه آیا تاکتیکی را تغییر می‌دهند را رصد کنم. من هنوز باید آن را مرور کنم؛ به همین دلیل است که هنوز ترکیب مشخصی در برابر یونایتد ندارم.»

در ژانویه ۲۰۲۰، سیتی بدون مهاجم، برابر یونایتد به برتری دست پیدا کرد زیرا او در بازی برگشت نیمه نهایی جام کارابائو، دو مهاجم کاذب به کار برد. با این حال، تصمیم او برای بازی بدون هافبک دفاعی مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰-۲۱ نتیجه معکوس داد زیرا تیمش با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

قهرمان فعلی لیگ برتر روز شنبه در اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت و پنج روز بعد با تاتنهام رو به رو خواهد شد.

کد خبر 633031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.