محدودیت دید در برخی محورهای استان اصفهان/ استفاده از زنجیر چرخ الزامی است

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت خاص شرایط جوی استان که درحال‌حاضر تحت تأثیر بارش برف‌وباران قرار گرفته و راه‌ها لغزنده است، مه‌گرفتگی در برخی محورها، محدودیت دید ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ اصغر زارع در یک گفت‌وگوی رادیویی، با اشاره به اینکه اکثر محورهای استان اصفهان تحت تأثیر بارندگی اخیر لغزنده است، اظهار کرد: محورهای جنوب، غرب، مرکز، شمال و گردنه‌های برف‌گیر استان اصفهان براثر بارش برف لغزنده است و رانندگی در این محورهای با استفاده از زنجیر چرخ ضروری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر راه‌های اصلی استان اصفهان باز و تردد در حال انجام است و مشکل خاصی از جهت ترددها وجود ندارد، اما با توجه به وضعیت خاص شرایط جوی استان که تحت تأثیر بارش برف و باران قرار گرفته و راه‌ها لغزنده است، مه‌گرفتگی برخی محورها، محدودیت دید ایجاد کرده است که باید در این راستا نکاتی را مورد توجه قرار داد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تاکید ما خودداری از سفرهای غیرضروری و رعایت سرعت مطمئن و مناسب با شرایط موجود محورها است..

وی خاطرنشان کرد: همراه داشتن و استفاده از زنجیر چرخ در نقاط برف‌گیر اجباری و الزامی است و همکاران ما در نقاطی که نیاز به استفاده از زنجیر چرخ دارد از تردد خودروها، بدون استفاده و همراه داشتن زنجیر چرخ جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 633024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.