درخواست مهم آرژانتینی‌ها از لیونل مسی!

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین امیدوار است که کاپیتان لیونل مسی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ همچنان برای آلبی‌سلسته بازی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسی سرانجام به رؤیای خود در جام‌جهانی قطر رسید و برای نخستین‌بار در دوران حرفه‌ای خود، با آلبی‌سلسته جام‌جهانی را فتح کرد. وی حتی در این راه توپ طلا رقابت‌ها را نیز از آن خود کرد.

فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن قول داد پس از پایان مسابقات، کارش را همچنان در تیم ملی ادامه دهد اما مشخص نیست تا چه زمانی این روند ادامه خواهد داشت. مسی تا زمان برگزاری جام جهانی بعدی ۳۹ ساله خواهد شد، اما اسکالونی امید خود را از دست نداده و مسی ممکن است همچنان در این تیم حضور داشته باشد.

او به رادیو کالویا گفت: «فکر می‌کنم مسی می‌تواند به جام‌جهانی بعدی برسد. این بستگی به خواسته‌های او دارد، به اینکه آیا او احساس خوبی دارد یا خیر. درها همیشه باز خواهند بود. اما او در زمین خوشحال است و این برای ما بسیار خوب است.»

مسی قبل از فینال جام‌جهانی قطر تلویحاً گفته بود که دیدار با فرانسه آخرین بازی او در جام جهانی خواهد بود، با این حال تیم آرژانتین برای حضور او در سال ۲۰۲۶ که مسابقات در ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، اصرار دارد.

این بازیکن آرژانتینی به تیم باشگاهی‌اش، پاری‌سن‌ژرمن بازگشته است و خود را برای اولین بازی برای این تیم در لیگ‌یک فرانسه پس از جام جهانی، آماده می‌کند. ضمن اینکه مسی چند روز دیگر در یک بازی دوستانه با پاری‌سن‌ژرمن مقابل النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو روبه‌رو می‌شود.

کد خبر 632966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.