از توانمندی‌ دانشگاه‌ها استفاده شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ارتباط با دانشگاه و استفاده از توانمندی دانشگاه‌ها برای مدیریت شهری بسیار سودمند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد عباس‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم دی_ در نشست مشترک با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دانشگاه‌ها نماد فرهیختگی یک شهر و جامعه است و اگر تعامل با دانشگاه‌ها تقویت و افزایش یابد، بسیاری از مشکلات شهری قابل رفع است.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط و تقویت تعامل بیشتر شورا و شهرداری با مراکز علمی و دانشگاه‌ها در راستای کاهش مشکلات شهری، ادامه داد: هر چقدر بتوانیم از تولیدات علمی دانشگاه‌ها در سطوح مختلف مدیریت شهری بهره بگیریم، علاوه بر اینکه شاهد اثربخشی دانشگاه‌ها در مدیریت شهری خواهیم بود، شهروندان نیز با اطمینان بیشتری از طرح‌های مختلف اجرایی توسط مدیریت شهری استقبال خواهند کرد و نهایت همکاری را با این مجموعه خواهند داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با بها دادن به نسل جوان و قشر دانشجو و توجه ویژه به فعالیت‌های دانش‌بنیان و تولیدات داخلی می‌توان نیازهای مختلف مدیریت شهری را در توسعه و عمران شهر تأمین کرد.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری آماده پذیرش و استقبال از ایده‌ها و طرح‌های فناوری در حوزه هوشمندسازی، ترافیک و زیباسازی شهری است.

عباس‌زاده افزود: در شورای اسلامی شهر اردبیل میان خود و دانشگاه هیچ فاصله‌ای نمی‌بینیم و ارتباط با دانشگاه و استفاده از توانمندی دانشگاه را برای مدیریت شهری سودمند می‌دانیم.

کد خبر 632960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.