تردد تمام قطارهای مشهد در حال انجام است

مسئول روابط عمومی اداره کل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: کلیه ترددها اعم از باری و مسافری بدون هیچ‌گونه مشکلی درحال انجام است و از ابتدای وضعیت آب‌وهوایی جدید و برودت هوا، هیچ‌گونه تأخیری در سفرها نداشتیم.

جواد معراجی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آخرین وضعیت تردد قطارها و سفرها در محورهای ریلی استان اظهار کرد: تمام ترددها اعم از باری و مسافری بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال انجام است.

وی ادامه داد: از زمانی که برودت هوا و بارش‌ها در استان پیش آمد، هیچ‌گونه تأخیر نداشتیم و اگر مشکلی پیش بیاید حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه‌آهن خراسان رضوی تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم مانند مسائل فنی و زیربنایی و تعمیرات لوکوموتیوها برای اینکه هیچ‌گونه مشکل و یا تأخیری در سفرها ایجاد نشود اندیشیده و پیش‌بینی شده است.

معراجی‌فر با یادآوری وضعیت معابر شهری و یخ‌زدگی و لغزندگی خیابان‌ها، خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک بالای سطح شهر و اینکه قطارها سر زمان مقرر حرکت می‌کنند، از مسافران درخواست می‌کنیم که زمان بیشتری را برای طی کردن مسافت تا ایستگاه راه‌آهن انتخاب کنند تا از سفر جا نمانند.

وی افزود: مشکلی در مدت اخیر داریم این است که مسافران با همان پیش‌زمینه قبلی و تصور شرایط عادی شروع به حرکت می‌کنند و از قطار جا می‌مانند.

کد خبر 632927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.