مجوز اعمال کاهش در عوارض‌ و مطالبات شهرداری صادر شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مجوز اعمال کاهش در عوارض و مطالبات شهرداری صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حاج جواد انصاری امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم دی_ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی طبق سنوات گذشته، شهرداری اردبیل خدمات کاهش در مطالبات و عوارض خود را به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در جلسه علنی صدور مجوز اعمال کاهش در عوارض‌ها و مطالبات شهرداری صادر شده است که این کاهش از تاریخ یکم تا بیست‌وپنجم بهمن ۳۰ درصد و از بیست‌وششم بهمن تا بیستم اسفندماه ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: عموم شهروندان و تمام ادارات، بانک‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد از بدهی خود به صورت نقدی و مابقی در پنج عوارض خود را پرداخت کنند و در توسعه و آبادانی شهر سهیم باشند.

وی تصریح کرد: در این جلسه علنی مجوزهای لوایح توافق با مالکان خیابان عطایی، تعیین تعرفه خسارت محل حفاری، بهسازی، ترمیم و محل عبور فیبر نوری بررسی و تصویب شده است.

کد خبر 632896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.