محمد ربیعی: در جام حذفی ضریب‌ خطا باید کم باشد/ حامد لک شاید به دیدار فردا برسد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: لازم است با دقت و تمرکز بیشتر و ضریب‌ خطای کمتر بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از تقابل مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی فردا اولین بازی تیم ما در جام حذفی خواهد بود. ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و منظمی در بسیاری از بازی‌ها بوده و فکر می‌کنم بازی خوب و نزدیکی خواهد بود و هر دو تیم سخت‌گیرانه بازی می‌کنند و امیدوارم بتوانیم این مرحله از جام حذفی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. نکته مهم در تفاوت جام حذفی و لیگ این است که باید با دقت و تمرکز بیشتر و ضریب خطای کمتر بتوان به نتیجه مدنظر دست یافت.

وی افزود: با توجه به شناختی که دو تیم از یکدیگر دارند، لازم است بدانیم که ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و ریشه‌داری است که مربی خوب و کادر فنی خوبی نیز دارد. نوع استراتژی بازی‌ها در جام حذفی متفاوت با لیگ است. لازم است کادر فنی هر دو تیم برای بازی پیش‌بینی داشته باشند و تصمیمات درست بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: در بازی فردا تعدادی از بازیکنان مصدوم و محروم خواهند شد، اما وضعیت لک هنوز مشخص نیست. دو نفر در تمرین دو روز گذشته با گرفتگی روبه‌رو شدند که با تدابیر کادر پزشکی امیدوارم آن‌ها را داشته باشیم. درباره جذب جفرسون باهیا خوشحالم، نحوه آوردن او به ایران نیز در نوع خود جالب است.

کد خبر 632879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.