مهدی تارتار: باشگاه‌ها به‌دنبال بازیکنان ما هستند/ هیچ‌گاه از پیش بازنده نیستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مس تیم کاملی است و کادر فنی جوان و به‌روزی دارد. کار سختی داریم، اما تیم ما نیز خوب و جوان است و هیچ بازی‌ای را از پیش بازنده نیستیم و امسال دربرابر تیم‌های بزرگ خوب کار کردیم و فردا هدف‌ این است که بازی خوبی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از تقابل ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی که فردا برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازی‌های حذفی نسبت‌به لیگ متفاوت است. زیرا بازی به بازی جلو می‌رود و اگر بازنده باشید، شانسی برای دور بعد ندارید. بنابراین باید خیلی کم اشتباه کنیم، با بازیکنان صحبت و تیم خوب مس را به‌خوبی آنالیز کردیم. مس از تیم‌های بسیار خوب و با برنامه لیگ امسال است که کم گل خورده و ساختار دفاعی بسیار قوی‌ای دارد و ساختار حمله نیز موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کند و کم گل زدن دلیل بر ضعف خط حمله این تیم نیست.

وی افزود: مس تیم کاملی است و کادر فنی جوان و به‌روزی دارد. کار سختی داریم، اما تیم ما نیز خوب و جوان است و هیچ بازی‌ای را از پیش بازنده نیستیم. دربرابر تیم‌های بزرگ امسال خوب کار کردیم و فردا هدف این است که بازی خیلی خوبی انجام دهیم. مانند سال گذشته که توانستیم تیم قابل احترام مس را شکست دهیم و به پیروزی برسیم، اما باید خیلی محتاط و با تمرکز بازی کنیم که با کوچک‌ترین فرصتی ممکن است حذف شویم و شانسی برای مرحله بعد نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: روی زدن پنالتی تمرین کردیم. تیم مس ۱۰ مساوی و ما ۹ مساوی داریم و امکان رخ‌ دادن هر اتفاقی وجود دارد. هر دو تیم ساختار دفاعی خوبی دارند، اما سعی می‌کنیم در جریان ۹۰ دقیقه پیروز باشیم. بازی سنگینی در لیگ دربرابر پرسپولیس داریم و نباید زیاد خسته شویم. تیم‌های دیگر بیشتر بازیکنان ما را می‌خواهند، اما بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند.

تارتار ادامه داد: در بازی رفت هر دو تیم بازی خوبی به‌نمایش گذاشتند. نیمه اول مس و نیمه دوم ما بهتر بودیم و با از دست دادن پنالتی توسط منشا ما توانستیم امتیاز بگیریم. باید به‌دلیل مصدومیت‌هایی که در آغاز فصل داشتیم، در چند پست تقویت شویم. بازیکن محروم نداریم، اما حبیب فرعباسی برای این بازی نیز همراه ما نیست و سجاد آشوری و مسعود ابراهیم‌زاده و سعید باقرپسند نیز مصدوم هستند.

کد خبر 632870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.