یحیی گل‌محمدی: درباره شرایط حساس جام حذفی هشدار دادم/ بیرانوند پنالتی‌گیر ماهری است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جام حذفی به بازیکنان هشدار داده بودم که باید تمرکز صددرصدی داشته باشیم و اشتباهی نداشته باشیم. این را در نشست خبری پیش از بازی نیز گفتم. نباید مرتکب اشتباه شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از تقابل پرسپولیس برابر ون‌پارس اصفهان و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی اظهار کرد: در جام حذفی به بازیکنان هشدار داده بودم که باید تمرکز صددرصدی داشته باشیم و اشتباهی نداشته باشیم. این را در نشست خبری پیش از بازی نیز گفتم، نباید مرتکب اشتباه شویم. زیرا جبران اشتباه خیلی سخت می‌شود. خوشحالم که به مرحله بعدی صعود کردیم. از تمام بازیکنان و کادر فنی حریف به‌خاطر بازی خوبشان تشکر می‌کنم که جانانه بازی کردند و نشان دادند تیمی شایسته هستند. بیشتر دقایق بازی دست ما بود و حریف نیز لایه‌های دفاعی زیادی داشت و در ضد حملات خطرناک بود.

وی افزود: می‌توانستیم بین خطوط حریف پاس دهیم و از ضربه‌های ایستگاهی استفاده کنیم که حریف نیز پیش‌بینی خوبی داشت. ما بدشانسی‌هایی هم داشتیم، البته به شانس در فوتبال اعتقادی ندارم. به‌هرحال در جام حذفی این مسائل پیش می‌آید و ممکن بود اتفاق بدی برای تیم ما رخ دهد. درمجموع از بازیکنان تشکر می‌کنم که با وجود اینکه یک گل عقب افتادند و زیر فشار بودند، تلاش زیادی کردند. زیرا اگر پرسپولیس مقابل تیم لیگ یکی حذف شود، فشار مضاعفی به بازیکنان وارد می‌کند. در این بازی، پنالتی را از دست دادیم و چند توپ نیز به تیرک زدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برای ضربات پنالتی تمرین کرده بودید یا خیر، خاطرنشان کرد: دو تا سه مرتبه تمرین پنالتی داشتیم. بازیکنان تیم نیز امروز در پنالتی‌ها عملکرد خوبی داشتند. توپ قوی سمت دروازه ما نیامد.

وی با اشاره به عملکرد احمد گوهری ادامه داد: این بازیکن در گل‌هایی که خوردیم مقصر نبود. در هر صورت یک تیم هستیم و در پست دروازه‌بانی چهار دروازه‌بان داریم که تمرین می‌کنند. هر چهار سنگربان دوست دارند که تیم موفق شود. احمد گوهری نیز یکی از آن‌هاست، حقش بود که در جام حذفی بازی کند. عملکرد این بازیکن خوب بود. البته همان‌طور که گفتم توپ آن‌چنانی روی دروازه ما نیامد. در ضربات پنالتی نیز بیرانوند نشان داد که یک پنالتی‌گیر ماهر است و می‌تواند در ضربات پنالتی تعیین‌کننده باشد.

یحیی گل‌محمدی درباره تعویض‌هایی که انجام داد و اینکه آیا باز هم این‌گونه تصمیم می‌گیرد، تصریح کرد: به شرایط بازی و تعویض‌ها بستگی دارد. می‌توانستیم بازیکن نیز جایگزین کنیم، اما بازی که به دقایق آخر می‌رسید، ذهنیت ما این بود از بیرانوند که مهارت خوبی در پنالتی گرفتن داشت استفاده کنیم. البته در تمرینات، احمد گوهری خود را پنالتی‌گیر خوبی نشان داده است و این‌گونه نیست که اگر برای مثال احمد گوهری بود، این اتفاقات نمی‌افتاد. هر دو دروازه‌بان ما از پنالتی‌گیرهای لیگ هستند و عملکرد خوبی دارند.

کد خبر 632866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.