وحید امیری: فریب شرایط خوب‌ را نمی‌خوریم/ از بازی‌ نکردن در جام‌جهانی ناراحت نیستم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکنون شرایط خوبی داریم، اما فریب این شرایط را نمی‌خوریم. در نیم‌فصل دوم تیم‌ها به‌دنبال کسب سهمیه هستند یا می‌خواهند خود را از منطقه سقوط دور کنند. می‌دانیم کارمان خیلی سخت است، اما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید امیری پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ون‌پارس اصفهان در ضربات پنالتی و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: باید به تیم خوب ون‌پارس و مسئولانش تبریک بگویم. واقعا ما را اذیت کردند. بازی پرفشار با دوندگی زیاد بود. مهم صعودمان بود که این اتفاق افتاد. موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما در این بازی‌ها، نباید اشتباه کرد. متاسفانه اشتباهاتمان به گل منجر شد و تلاش کردیم دوباره برگردیم.

وی درباره پنج تیرکی که پرسپولیس زد و با بدشانسی گل نشد، افزود: فوتبال همین است. تمام تیم‌ها با تمام وجود دفاع می‌کنند که بتوانند مقابل ما امتیاز بگیرند. هدف صعود بود که خدا را شکر به آن رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: اکنون شرایط خوبی داریم، اما فریب این شرایط را نمی‌خوریم. در نیم‌فصل دوم تیم‌ها به‌دنبال کسب سهمیه هستند یا می‌خواهند خود را از منطقه سقوط دور کنند. می‌دانیم کارمان خیلی سخت است، اما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. همان‌طور که نیم‌فصل اول با اتحاد و همدلی توانستیم به صدر جدول برسیم، در نیم‌فصل دوم نیز تلاش خود را می‌کنیم. در فوتبال بعضی مواقع اتفاقاتی علیه ما می‌افتد، اما محکومیم به تلاش کردن و امیدوارم این تلاش‌ها نتیجه دهد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی تصریح کرد: هیچ‌گاه در مسائل تیم ملی دخالت نکردم. دوست دارم بهترین اتفاق برای تیم ملی کشور بیفتد. یک سال دیگر بازی‌های خیلی مهمی داریم که تمام مردم چشم‌انتظار هستند تا نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به صلاح تیم ملی باشد. تمام ما تلاش می‌کنیم مردم خوشحال باشند.

امیری گفت: می‌توانید از تک‌تک بازیکنان بپرسید. کوچک‌ترین حاشیه و ناراحتی بابت بازی‌نکردنم در تیم ملی نداشتم. تنها انرژی و دلگرمی به بازیکنان می‌دادم. اگر صعود می‌کردیم یک اتفاق ملی می‌افتاد که نشد. این اتفاقی که افتاد را به فراموشی سپردم و تمام تمرکزمان پرسپولیس و بازگشت به شرایط ایدئال است.

کد خبر 632860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.