خدمت‌رسانی شهرداری برای بازگشایی مسیرهای اصلی و برف‌روبی

شهردار تیران گفت: زمستان با سومین بارش برف در تیران خودنمایی کرد و بیش از ۴۰ شن و نمک برای بازگشایی مسیرهای اصلی به‌کار رفته است و نیروهای خدمات شهری با تمام ظرفیت در این روز برای برف‌روبی فعال شدند.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سومین بارش برف در طول کمتر از ۲۴ ساعت در تیران رخ داد و سراسر این شهر را سفیدپوش کرد.

وی با بیان اینکه بارش ۲۰ سانت برف از سوی کارشناسان اعلام شد، افزود: ظرفیت ماشین‌های سبک و سنگین شهرداری همراه با تعدادی ماشین‌آلات استیجاری برای برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی شهر به‌کار گرفته شد.

شهردار تیران ادامه داد: بیش از ۴۰ شن و نمک برای بازگشایی مسیرهای اصلی به‌کار رفته است که نیروهای خدمات شهری با تمام ظرفیت در این روز برای برف‌روبی فعال شدند.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با بازگشایی معابر اصلی، برف‌تکانی درختان به‌منظور جلوگیری قطعی شاخه‌ها انجام شد، تصریح کرد: بازگشایی مسیرهای انتقال آب سطحی و انجام پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر مورد توجه بود. به‌دلیل بارش زیاد برف، مدارس در تمام مقاطع تعطیل شدند و مدیریت شهری تلاش خود را برای بازگشایی مسیرها برای تردد شهروندان به‌کار گرفت.

حجتی همکاری مردم در برف‌روبی‌ها را مهم دانست و تاکید کرد: برف‌های خانه‌ها نباید در مسیر اصلی تردد ریخته شود تا راه دیگر شهروندان مسدود نشود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی قرار دارند و تجهیزات لازم تامین شده تا اینکه در صورت افزایش بارش برف امکان امدادرسانی سریع فراهم باشد و نابسامانی در خدمت‌رسانی نداشته باشیم.

شهردار تیران با بیان اینکه خدمت‌رسانی از ساعات اولیه روز و از بامداد شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد، گفت: خدمات‌رسانی در حوزه بحران مانع از ارائه دیگر فعالیت‌های روزانه مدیریت شهری نیست.

کد خبر 632851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.