هری کین در راه تیم بزرگ لیگ برتری؟

ریو فردیناند از منچستریونایتد خواسته است که "پول کلان" را برای جذب هری کین خرج کند، زیرا این مهاجم در تاتنهام چیزی به دست نخواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با نزدیک شدن به آخرین سال قرارداد هری کین با تاتنهام، بحث نقل و انتقالات دوباره حول محور کاپیتان انگلیس شکل می‌گیرد. منچسترسیتی و بایرن مونیخ در پنجره‌های نقل و انتقالات گذشته به کین علاقه داشتند، چراکه او هنوز در شمال لندن افتخار بزرگی کسب نکرده است، اما فردیناند معتقد است یونایتد باید تمام تلاش خود را برای اضافه کردن یک مهاجم گلزن برتر به ترکیب تیم اریک تن هاخ انجام دهد.

مدافع سابق شیاطین سرخ گفت: "هری کین را بخرید. طرفداران تاتنهام، متأسفم. قرار نیست جامی برنده شوید، او قرار نیست در تیم شما چیزی برنده شود. آنها (تاتنهام) در حال‌حاضر کمی در آشفتگی هستند. منچستریونایتد، اگر قرار است در تابستان به سراغ کین بروی: "همین حالا اقدام کن خط حمله را برای سه یا چهار سال آینده تضمین کن، تا هر فصل ۲۰ تا ۲۵ گل به ثمر برسانید. شاید برای هری کین باید پول زیادی بپردازید، اما حداقل می‌دانید مردی را به دست می‌آورید که ۲۰-۲۵ گل در فصل می‌زند، بنابراین هری کین نباید جایی جز منچستریونایتد برود."

کین در طول بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای خود به تاتنهام وفادار بوده است و اکنون یک گل برای رسیدن به رکورد جیمی گریوز برای باشگاه فاصله دارد، درحالی که تنها دو گل تا رسیدن به ۲۰۰ در لیگ برتر فاصله دارد.

کین همچنین با ۵۳ گل برای انگلیس با وین رونی فعلاً مساوی است و بهترین گلزن سه‌شیرها است اما نمی‌تواند از این واقعیت فرار کند که او هیچ جامی در تاتنهام نبرده است و باید تصمیم بزرگی در مورد آینده خود بگیرد، او در ماه جولای ۳۰ ساله می‌شود.

کد خبر 632763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.