آمادگی کامل مدیریت بحران منطقه ۱۲ اصفهان برای مقابله با تغییرات جوی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران این منطقه برای مقابله با شرایط ناشی از تغییرات جوی و نزولات آسمانی با تاکید بر حفظ سلامتی شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: در مواجهه با بحران‌های احتمالی فصل زمستان، جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۲ برای مقابله با شرایط ناشی از تغییرات جوی، بارش‌های سیلابی، رخدادها و حوادث احتمالی از آمادگی کامل برخوردار است.

وی افزود: هنگام بارش نزولات جوی ضمن شناسایی نقاط بحران‌خیز منطقه، عوامل اجرایی ثابت و توجیه شده‌اند و در محل‌های مستعد بحران و آب‌گرفتگی مستقر هستند تا نسبت به رفع و کاهش مشکلات اقدامات لازم را به عمل آورند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه امکانات، ادوات جانبی و ملزومات مورد نیاز عوامل اجرایی مدیریت بحران آماده است، گفت: به‌منظور تجهیز بیشتر با تأمین اعتبار مورد نیاز، بخشی از کمبود امکانات ستاد مدیریت بحران این منطقه رفع شد.

وی با اشاره به آمادگی و تأمین تجهیزات، ماشین‌آلات و ادوات جانبی و ملزومات مورد نیاز عوامل اجرایی، گفت: تمهیدات لازم جهت آمادگی نیروهای انسانی و برخورداری از تجهیزات و تحت کنترل بودن امور، برای مواجه شدن با بحران‌های احتمالی توسط ستاد مدیریت بحران این منطقه انجام شده است.

رسالت تاکید کرد: حفظ جان تمام شهروندان برای مدیریت شهری مهم است و ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۲ تمام توان و تلاش خود را برای حفظ جان آن‌ها و پیشگیری از خطرات احتمالی به‌کار می‌گیرد.

کد خبر 632759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.