ستاره لاماسیا به بارسلونا برمی‌گردد؟

دنی اولمو که‌ شایعاتی مبنی بر پیوستنش به منچستریونایتد شنیده می‌شود، اعتراف کرد که بارسلونا "همیشه خانه او خواهد بود".

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهاجم لایپزیگ محصول آکادمی مشهور لاماسیا بارسا است، جایی که او بیش از شش سال را در آنجا سپری کرد تا اینکه در سن ۱۶ سالگی راهی دینامو زاگرب شد. بارسا در دوران مربیگری رونالد کومان اما، با وجود مشکلات مالی، احتمال داشت اولمو را دوباره به خدمت بگیرد. گزارش شده است که در باشگاه مانع از انجام یک معامله شده است. اولمو هنوز به دلیل روابط خانوادگی در کاتالونیا، امیدوار است که در مقطعی به خانه برگردد.

وقتی در مصاحبه با بیلد از او در مورد احساساتش نسبت به بارسلونا سوال شد، این بازیکن ۲۴ ساله اعتراف کرد: "وقتی جوان بودم، شش سال در آنجا بازی کردم. بارسا همیشه برای من خانه‌ام خواهد بود. بسیاری از بازیکنان و دوستان من در تیم ملی، آنجا بازی می‌کنند. می‌خواهم زمانی به خانه برگردم، خیلی خوب خواهد شد اگر این اتفاق رخ بدهد. اسپانیا کشور من و لیگ من است. خانواده و دوستان من در آنجا زندگی می‌کنند."

قرارداد اولمو با لایپزیگ در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و او هنوز با تمدید موافقت نکرده است. گزارش شده است که منچستریونایتد پیشنهادی را برای این بازیکن اسپانیایی به دلیل نمایش‌های چشمگیر او در جام جهانی ۲۰۲۲ ارائه کرده است. اولمو می‌گوید که گزینه‌های خود را برای حرکت بعدی خود، مورد بررسی قرار می‌دهد و لزوماً ملزم به بازگشت به وطنش نیست. او افزود: "اما من فقط به اسپانیا وابسته نیستم. مهمترین چیز برای من بازی در باشگاهی است که در آن احساس می‌کنم مهم هستم."

این مهاجم برای لایپزیگ در مسابقه بوندسلیگایی لایپزیگ مقابل بایرن مونیخ در تاریخ ۲۰ ژانویه به بازی‌های باشگاهی بازخواهد گشت.

کد خبر 632745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.