مدیریت شهری با ۳۰ دستگاه در حال برف‌روبی است‌

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: مدیریت شهری با ۳۰ دستگاه در حال برف‌روبی است‌.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت از ابتدای بارش برف در شهرکرد در چهار منطقه در حالت آماده‌باش بود که هر منطقه هم تقسیم‌بندی شده بود.

وی افزود: مدیریت شهری با ۳۰ دستگاه عملیات برف‌روبی را انجام داد که از این تعداد، ۲۰ دستگاه متعلق به شهرداری و ۱۰ دستگاه متعلق به بخش خصوصی بود که تا ساعت سه بامداد عملیات ادامه داشت. در حال حاضر هم ادامه دارد و خیابان‌های اصلی شهر پاکسازی شده است. خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها مانده که تا ظهر یا بعدازظهر انجام خواهد شد.
حیدری تصریح کرد: برف سنگین بود. قرار بود ستاد بحران و بنیاد مسکن به کمک شهرداری بیایند، اما بعضی دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکردند. از سپاه قمر بنی‌هاشم و یگان ویژه بابت همراهی در خدمات‌رسانی در این برف قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مشکل کمبود تجهیزات مسئله آن‌چنانی ایجاد نکرد. با بارش برف از شب گذشته برف‌روبی آغاز شد، اما به‌دلیل اینکه ممکن است برف در آینده بیشتر از حد فعلی باشد، می‌طلبد دستگاه‌های شهرستانی به کمک شهرداری بیایند تا هم‌افزایی خوبی ایجاد شود و بتوانیم به اهداف مدنظر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در تلاش است تا تجهیزات خود را به‌روز کند، اما در این برف تمام دستگاه‌های شهرستانی باید به کمک مرکز استان آیند تا مشکلات مردم تا حدودی حل شود.

حیدری ادامه داد: دستگاه‌ها در حال حاضر در منطقه میرآباد شهرکرد مستقرند تا مناطق یخ‌زده را بازگشایی و شن‌ریزی کنند. در گردنه باباولی منظریه و گردنه سمت آرامستان شهرکرد مرتب با یک تا دو دستگاه عملیات لازم انجام شده است و مسدودی جاده شکل نگرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به سردی هوا از بعدازظهر می‌طلبد تمام برف‌های سطح خیابان و کوچه‌ها پاکسازی شوند تا برای فردا در رفت‌وآمد دانش‌آموزان به مدارس مشکلی ایجاد نشود.

حیدری با بیان اینکه از شب گذشته مدیریت شهری آماده‌باش است تا به مردم خدمات‌رسانی کنند، گفت: نیازمند همراهی شهروندان هستیم تا برف پشت‌بام خود را به کوچه‌ها هدایت نکنند.

کد خبر 632732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.