درآمد واقعی رونالدو در النصر عربستان چقدر است؟

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی، پس از تکمیل انتقالش به النصر ۴۰۰ میلیون یورو درمجموع دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رونالدو قرار است در دوران حضورش در النصر پس از موافقت با پذیرش سِمَت سفیر جام جهانی، بیش از ۲۰۰ میلیون یورو درآمد کسب کند.

انتظار می‌رود عربستان سعودی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ پیشنهاد دهد و رونالدو در این سرمایه‌گذاری نقش ایفا کند. دستمزد رونالدو نیز حدود ۲۰۰ میلیون یورو تعیین شده است، به این معنا که این بازیکن ۳۷ ساله در دوران حضور در باشگاه جدیدش، مبلغ چشمگیری به جیب خواهد زد.

«به رونالدو بیش از ۲۰۰ میلیون یورو برای این معامله پرداخت خواهد شد.» او سفیری برای پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی دیگر در جام جهانی ۲۰۳۰ عربستان خواهد بود.

رونالدو پیش‌تر مقابل هزاران هوادار النصری ورزشگاه مرصول، معارفه شد و اکنون منتظر است تا نخستین بازی خود را انجام دهد. ستاره سابق منچستریونایتد پیش از این، پس از امضای قراردادی پرسود که به پردرآمدترین بازیکن تاریخ این ورزش تبدیل شده است، به منتقدان انتقال خود به خاورمیانه پاسخ داده است.

رودی گارسیا، سرمربی النصر تأیید کرد که فوق‌ستاره پرتغالی نخستین بازی خود را در فوتبال عربستان در بازی دوستانه مقابل پاری‌سن‌ژرمن در نوزدهم ژانویه انجام خواهد داد.

کد خبر 632669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.