اقامت سرسام‌آور رونالدو در عربستان!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل‌وانتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه بیستم دی‌ماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* جردن پیکفورد به سران اورتون گفته است که می‌خواهد در این تیم بماند، اما باشگاه برای افزایش دستمزدی که او درخواست می‌کند، آماده نیست.

* چلسی به صورت شفاهی با ژائو فلیکس برای جذب قرضی از اتلتیکو مادرید برای ادامه فصل موافقت کرده است.

* با وجود اینکه باشگاه بشیکتاش ترکیه اصرار دارد توافقی صورت نگرفته است، منچستریونایتد همچنان به جذب ووت وگهورست، مهاجم هلندی به صورت قرضی اطمینان دارد.

تایمز:

* وستهم رویکرد جدیدی را برای به خدمت گرفتن یوسف‌النصیری، مهاجم سویا در پیش گرفته است و امیدوار است او را به صورت قرضی در ادامه فصل به خدمت بگیرد.

* روبرتو مارتینز، سرمربی جدید پرتغال، در روزهای آینده با کریستیانو رونالدو صحبت خواهد کرد تا مطمئن شود که آیا بهترین گلزن تاریخ این کشور می‌خواهد به فوتبال بازی کردن در عرصه ملی ادامه دهد یا خیر.

دیلی میل:

* مالکان چلسی همچنان متقاعد شده‌اند که گراهام پاتر مرد مناسبی است که آن‌ها را با وجود فرم ناامیدکننده تیم، به جلو هدایت می‌کند.

* منچستریونایتد تا پایان فصل همچنان در حال مذاکره با برنلی برای جذب ووت وگهورست است و مهاجم هلندی به صراحت اعلام کرده که می‌خواهد به اولدترافورد برود.

* کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش در هتلی در یکی از بلندترین ساختمان‌های عربستان سعودی با هزینه ماهانه بیش از ۲۵۰ هزار پوند در ماه، اقامت می‌کنند.

دیلی تلگراف:

* پس از دیدار قطری‌ها با تاثیرگذارترین مدیر ورزشی با دنیل لوی، آن‌ها علاقه خود را برای خرید سهام تاتنهام هاتسپر اعلام کرده‌اند. ناصرالخلیفی که همچنین رئیس پاری‌سن‌ژرمن است، هفته گذشته درحالی‌که کشورش سرمایه‌گذاری بلندپروازانه پس از جام‌جهانی را بررسی می‌کند، با رئیس اجرایی این باشگاه مذاکره کرد.

* ناتینگهام فارست برای جذب دانیلو، هافبک پالمیراس به مبلغ ۱۸ میلیون پوند، اقدام کرده است.

گاردین:

* تاتنهام اگر بخواهد مدافع وینینگ اسپورتینگ را در ژانویه به خدمت بگیرد، باید کل مبلغ ۳۶.۷ میلیون پوند را برای پدرو پوررو بپردازد.

* اوون فارل سرمربی راگبی با محرومیتی روبه رو است که می‌تواند او را مجبور کند شروع رقابت‌های شش ملت انگلیس را از دست بدهد، زیرا او به خاطر تکل خطرناک در روز پیروزی تیم ساراسنز در آخرین لحظات در روز جمعه مقابل گلاستر مورد اشاره قرار گرفت.

دیلی اکسپرس:

* چلسی با برآورده کردن خواسته‌های اتلتیکو مادرید برای جذب ژائو فلیکس به صورت قرضی در این ماه، منچستریونایتد و آرسنال را در این راه شکست داده است.

دیلی میرر:

* دیگو دالوت تأیید کرد که می‌خواهد در منچستریونایتد بماند، برای همین مذاکرات بر سر قرارداد جدید را آغاز کرده است.

* به گفته آد دی ماس، سرمربی سابق پی اس وی آیندهوون، کودی گاکپو ممکن است در زمان اشتباهی به لیورپول پیوسته باشد، زیرا دوران مربیگری یورگن کلوپ در خطر پایان یافتن است.

دیلی رکورد:

* مایکل بیل مدیر تیم فوتبال رنجرز هیجان‌زده است و می‌گوید که نمی‌تواند صبر کند تا خریدهای جدیدش در رنجرز را انجام دهد اما اذعان می‌کند که این کار زمان‌بر است.

کد خبر 632665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.