نصب ۳ دوربین نظارتی در خیابان و بزرگراه شهدای صفه

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: مجموعه اقدامات ترافیکی شامل انجام عملیات اصلاح هندسی، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده، مناسب‌سازی گذرگاه‌ها و نصب دوربین‌های نظارتی در دستور کار این منطقه قرار دارد.

به گزارش ایمنا، حسین کارگر اظهار کرد: در تمام شهرها، ترافیک از عمده مشکلات عموم شهروندان است، لذا روان‌سازی جریان‌های ترافیکی یکی از مهمترین روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری است.

وی افزود: بر این اساس انجام عملیات اصلاح هندسی به منظور ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان صورت می‌گیرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه به منظور ارتقای ایمن‌سازی معابر و کاهش ترافیک و سهولت تردد وسایل نقلیه و شهروندان، طرح اصلاح هندسی در خیابان سهروردی انجام شده است، ادامه داد: این پروژه شامل زیرسازی، جدول‌گذاری با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است که طی این پروژه ۲.۵ متر به عرض سواره خیابان اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اصلاح هندسی در بلوار شاهد و بلوار غدیر سپاهان‌شهر با هدف ایمن‌سازی، مناسب‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان بعثت با هدف اصلاح شیب و فاصله جداول، ایجاد سرعت‌کاه در سپاهان‌شهر جهت سهولت تردد عابران پیاده نیز از دیگر برنامه‌های این منطقه است.

کارگر با اشاره به جانمایی و نصب سه دوربین نظارتی در بزرگراه شهدای صفه و خیابان صفه با هزینه ۱۰ میلیارد ریال گفت: نصب سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس در سپاهان‌شهر و ایستگاه خیابان توحید و بلوار ملت با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مشکلات شهروندان، پله‌برقی ایستگاه BRT میدان آزادی که چندین ماه از سرویس خارج شده بود، به طور مجدد راه‌اندازی شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به نصب روشنایی ایستگاه BRT میدان آزادی با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال، خاطرنشان کرد: تعمیر و نگهداری گاردریل‌ها، نرده، بشکه‌های ترافیک، بولارد و تابلوهای ترافیکی در این منطقه به صورت مستمر انجام می‌شود و ماهانه حدود ۱۰۰ تابلو با هزینه بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال در معابر سطح منطقه نصب می‌شود.

کد خبر 632650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.