بازگشت مدافع استقلال به میادین از نیم‌فصل دوم

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از سپری‌کردن دوران نقاهت، می‌تواند در نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر آبی‌پوشان را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال طی هفته‌های اخیر بدشانسی‌های زیادی داشته و تا این لحظه شش مصدوم روی دست ریکاردو ساپینتو قرار گرفته‌اند که در بازی این تیم مقابل تراکتور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران نیز غایب خواهند بود.

یکی از این بازیکنان محمدحسین مرادمند است که در ترکیب ثابت استقلال مقابل مس رفسنجان قرار داشت و در جریان آن بازی دچار کشیدگی همسترینگ شد که به‌دنبال آن ناچار شد جای خود را به سیاوش یزدانی بدهد. مرادمند در روزهای اخیر به‌جای حضور در تمرینات استقلال به انجام تمرینات فیزیوتراپی و آب‌درمانی می‌پردازد تا به بهبودی کامل دست پیدا کند.

گفته می‌شود روند بهبودی این بازیکن به سرعت در حال طی‌شدن است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعد از بازی با تراکتور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی تمرینات خود را با استقلال آغاز خواهد کرد و آماده بازگشت به ترکیب اصلی استقلال از نیم‌فصل دوم خواهد بود.

البته با توجه به تقابل حساس و مهم استقلال با سپاهان در هفته‌نخست نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش‌جهان، پیش‌بینی می‌شود ساپینتو روی استفاده از مرادمند در آن بازی ریسک نکند و اگر در این چند روز اخیر مرادمند نتواند خودش را به مرز آمادگی برساند، باز هم باید شاهد زوج احتمالی یزدانی و سیلوا در قلب خط دفاعی استقلال باشیم.

کد خبر 632622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.