تلاش پزشکان استقلال برای رساندن محبی به دیدار با تراکتور

با وجود مصدومیت محمد محبی در بازی هفته گذشته استقلال، پزشکان تلاش می‌کنند وی به دیدار روز پنجشنبه آبی‌پوشان برابر تراکتور در جام‌حذفی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز روز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ماه_ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران موسوم به خلیج‌فارس، برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

اما از آنجا که محمد محبی در دیدار استقلال مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال، در دقیقه ۲۰ بازی آسیب دید و جای خود را به امیرارسلان مطهری داد؛ در تمرینات تاکتیکی دو روز اخیر آبی‌پوشان حضور نداشته و با توجه به وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، به دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور نمی‌رسد و وضعیت آسیب‌دیدگی وی از ناحیه کمر باید مورد بررسی بیشتری قرار بگیرد. این بازیکن در چند روز اخیر به انجام تمرینات اختصاصی پرداخته است.

البته همچنان شنیده می‌شود اینکه محمد محبی می‌تواند استقلال را در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی همراهی کند یا نه مشخص نیست اما تلاش کادر پزشکان استقلال بر این است او را به این بازی برسانند. تکلیف محبی فردا مشخص خواهد شد، او تست‌های پزشکی را پشت‌سر خواهد گذاشت و درصورتی‌که مشکلی نداشته باشد آبی‌پوشان را در این بازی حساس همراهی خواهد کرد.

کد خبر 632614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.