قرعه‌کشی فصل جدید لیگ‌برتر والیبال‌ ساحلی انجام می‌شود

مراسم قرعه‌کشی سومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال‌ساحلی روز _چهارشنبه بیست‌وهشتم دی‌ماه_ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام کمیته ساحلی، حضور ۱۳ تیم در سومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال‌ساحلی باشگاه‌های کشور قطعی است و احتمال افزایش تا ۱۶ تیم نیز وجود دارد. بر این اساس، قرار است مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها ساعت ۱۴ روز _چهارشنبه بیست‌وهشتم دی‌ماه_ با حضور نمایندگان تیم‌ها در فدراسیون والیبال برگزار شود.

باشگاه‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های لیگ‌برتر ساحلی تا پایان وقت اداری روز _دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه_ فرصت معرفی نماینده برای حضور در مراسم قرعه‌کشی دارند و حضور نیافتن نماینده رسمی باشگاه به منزله پذیرش تمامی مصوبات نشست قرعه‌کشی است.

گفتنی است سه‌میلیارد ریال پاداش برای مقام‌های اول تا چهارم سومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال‌ساحلی تعیین شده است که به ترتیب یک میلیارد و ۲۰۰، ۸۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ میلیون ریال به تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، دومین دوره مسابقات والیبال‌ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از نوزدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ تا بیستم تیرماه سال ۱۴۰۱ پیگیری شد و در نهایت تیم‌های هورسان رامسر (میرزاعلی - آقاجانی)، شهداب یزد (سالمی - وکیلی) و موج‌سواران‌ساحل نوشهر (پورعسگری - شوکتی) به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

کد خبر 632599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.