ثبت و پاسخگویی بیش از ۳۰۰۰ تماس مردمی در منطقه دو شهرداری کاشان

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از سه هزار مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت و پیگیری شده است.

حمیدرضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۳۰۹۴ پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت و پیگیری شده و بیشترین مطالبه مردم پیگیری سگ‌های ولگرد بوده است.

وی درخصوص پیام‌های ارسالی از سوی شهروندان طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۱، افزود: از کل پیام‌های دریافتی طی مدت مذکور ۲۲۷۳ پیام پاسخگویی و مابقی پیام‌ها قابلیت اجرایی نداشته و یا در خصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان تصریح کرد: طی مدت مذکور بیشترین پیام‌ها در زمینه آسفالت با ۲۷۷ پیام، نیاز به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد با ۲۶۴ پیام، نظافت با ۲۶۰ پیام بوده و مابقی پیام‌ها شامل ۳۹ مورد ستاد پاکیزگی، ۵۸ مورد سد معبر ،۵۶ مورد آسفالت نوار حفاری گاز ،۲۶ مورد اصلاح روشنایی و رفع خاموشی و سایر پیام‌ها در زمینه‌های فضای سبز، ساخت‌وساز غیرمجاز و لایروبی بوده که بیشتر پیام‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

دهقانی در ادامه پاسخگویی به سوالات شهروندان و راهنمایی آنها در ارتباط با خدمات شهری، ثبت و ساماندهی فوریت‌های شهری، کاهش مراجعه حضوری شهروندان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نهادینه سازی فرهنگ تعامل و پاسخگویی بین مردم و مسئولین را از جمله نتایج حاصل از عملکرد سامانه ۱۳۷ دانست.

وی ادامه داد: بهبود سلامت اداری و استفاده از داده‌های این مرکز در راستای آسیب شناسی مسائل شهری از دیگر اهدافی است که شهرداری منطقه دو دنبال می‌کند. ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ و دریافت انتقادها، پیشنهادات و خواسته‌های آنها بازوی توانمند و همیار مجموعه شهرداری برای نظارت بیشتر و خدمات رسانی مطلوب‌‎تر محسوب می‌شود.

کد خبر 632588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.