هازارد هم راهی عربستان می‌شود؟

ادن هازارد تصمیم گرفته است که رئال مادرید را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ترک نکند، علیرغم اینکه این باشگاه مشتاق است او را در این ماه جمع آن‌ها ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این ملی پوش سابق بلژیکی تا حد زیادی در این فصل دور از دسترس باقی مانده است و تاکنون تنها در هفت بازی برای این باشگاه ظاهر شده است. به گزارش اتلتیک، لوس‌بلانکوس می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات جاری از شر این بازیکن خلاص شود اما ظاهراً این بازیکن نمی‌خواهد باشگاه را ترک کند.

هازارد که قراردادش در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۴ به پایان می‌رسد، به دلایل شخصی می‌خواهد حداقل تا تابستان در باشگاه بماند. قهرمان اسپانیا می‌خواهد این بازیکن به دلیل دستمزد بالایش که از زمان ورودش ارزش پولی بسیار ضعیفی دارد، جدا شود.

ستاره سابق چلسی با پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ با نزدیک به ۱۴۰ میلیون یورو (۱۲۳.۳ میلیون پوند / ۱۴۹.۴ میلیون دلار) به گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. از آن زمان، او برای روی فرم یودن تلاش کرده است و هازارد اخیراً پس از یک دوره ناامیدکننده با بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۲ که در مرحله گروهی حذف شد، از فوتبال ملی بازنشسته شد.

این بازیکن ۳۲ ساله قرار است ماه آینده با دو نماینده خود در مادرید ملاقات کند تا در مورد چگونگی ادامه کار در آینده صحبت کنند. تیم النصر عربستان سعودی پس از اضافه کردن کریستیانو رونالدو به تیم خود، علاقه‌مند به جذب هازارد است.

کد خبر 632580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.