سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پرتغال مشخص شد!

پرتغال انتصاب روبرتو مارتینز را به عنوان سرمربی جدید خود تایید کرد و شایعات در خصوص‌ ژوزه مورینیو را به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این سرمربی ۴۹ ساله اسپانیایی آخرین بار، هدایت تیم ملی بلژیک را برعهده داشت و یک دوره ۶ ساله در جمع شیاطین سرخ را تجربه کرد که پس از حذف از مرحله گروهی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به پایان رسید.

مارتینز توانست بلژیک را به صدر رنکینگ جهانی فیفا هدایت کند درحالی که با یک به اصطلاح "نسل طلایی" کار می‌کرد، اما افتخارات بزرگ برای این مربی که پیش از این مدتی را در باشگاه‌های سوانزی و ویگان و اورتون گذرانده بود، دست نیافتنی بود.

صحبت‌هایی مبنی بر اینکه پرتغال، که فرناندو سانتوس، برنده یورو ۲۰۱۶ را پس از جام جهانی اخراج کرد، تا ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود هدف قرار دهد، وجود داشت، با این حال، آقای خاص پرتغالی در حال حاضر هدایت رم را بر عهده دارد و هیچ پیشنهادی به او ارائه نشده است.

یکی از تصمیم‌های مهم که مارتینز در ماه‌های ابتدایی تصدی خود باید بگیرد، آینده ملی کریستیانو رونالدو است. این بازیکن ۳۷ ساله که ۱۹۶ بازی ملی برای کشورش در کارنامه دارد و بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی مردان جهان است، در جام‌جهانی قطر، نیمکت‌نشین شد و همچنان سوالاتی درباره توانایی او برای تأثیرگذاری بر بازی‌ها در بالاترین سطح مطرح می‌شود.

کد خبر 632575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.