نصب ۱۳۵ کارت‌پستال در محلات شهر اصفهان با رنگ‌وبوی فاطمی و علوی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۱۳۵ کارت پستال دو رو در سایز ۱۲۰ در ۷۰ با عنوان «فصل مهربانی» ویژه روز پدر و روز مادر نقاشی و در سازه‌های شیشه‌ای واقع در چهارراه‌ها و محلات شهر نصب می‌شود که طرح‌های این کارت پستال‌ها طی فراخوانی توسط هنرمندان ارسال شده است.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت زهرا (س) و تکریم مقام زن، همچنین ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر تعدادی کارت‌پستال برای زیباسازی فضای شهری توسط هنرمندان در کارگاه فنی زیباسازی در حال تهیه است.

وی افزود: حدود ۶۰ هنرمند، تعداد ۱۳۵ کارت پستال دو رو در سایز ۱۲۰ در ۷۰ با عنوان فصل مهربانی ویژه روز پدر و روز مادر نقاشی می‌کنند که در سازه‌های شیشه‌ای واقع در چهارراه‌ها و محلات شهر نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح‌های این کارت پستال‌ها طی فراخوانی توسط هنرمندان ارسال شده است که از این میان ۱۳۵ طرح منتخب اجرا شد و در شهر به نمایش عمومی درمی‌آید.

نصب ۱۳۵ کارت پستال در محلات شهر اصفهان با رنگ‌وبوی فاطمی و علوی

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های زیباسازی حال مردم را خوب می‌کند، اما اجرای آن در شهری مانند اصفهان که هنر و روحیه هنری با تاریخ آن عجین شده، سخت است، ادامه داد: در شهر اصفهان با مردمی روبه‌رو هستیم که همه هنرمند هستند و هر کار ضعیفی را نمی‌شود برای آنها انجام داد، زیرا سواد بصری اصفهانی‌ها بسیار زیاد است.

قنادنیا با بیان اینکه از سال گذشته تدوین هندسه حرکتی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان رقم خورد، ادامه داد: بر این اساس اهداف خرد، کلان، چشم‌انداز و بیانیه سازمان شکل گرفت تا سازمانی پیشرو، خلاق و پویا داشته باشیم و تا سال ۱۴۰۵ به مرجع هنری کشور تبدیل شویم.

کد خبر 632566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.