پیگیر احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر هستیم

شهردار ایلام از مسدودسازی خیابان سعدی جنوبی و ساماندهی پیاده‌راه‌ها در راستای تحقق شهر انسان‌محور خبر داد و گفت: پیگیر احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر هستیم.

بابک محمدی‌آوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شهرداری ایلام در مناطق دوگانه شهری در زمینه درآمد، وصول عوارض و صدور پروانه کار، اظهار کرد: درآمدهای شهرداری منطقه دو شهرداری طی هشت ماه امسال ۴۹۴ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۱۵ ریال است.

وی خاطرنشان کرد: درآمدهای شهرداری منطقه یک، طی مدت هشت ماه سال جاری، ۳۹۹ میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۹۱۷ ریال است. میزان درآمد شهرداری‌های منطقه یک و دو از محل دریافت عوارض پروانه‌های ساختمانی، مازاد تراکم، تفکیک اراضی و ساختمانی، نوسازی، حذف پارکینگ، مالیات بر ارزش افزوده، آسفالت، لکه‌گیری و ترمیم حفاری‌ها، حقوق کارشناسی، فروش نقشه‌ها، جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ و درآمد حاصل از تغییر کاربری‌ها بوده است.

شهردار ایلام از جمع‌آوری روزانه بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن پسماند خانگی و بیمارستانی خبر داد و تصریح کرد: شست‌وشوی جداول خیابان‌های سطح شهر با دو دستگاه تانکر و یک دستگاه جدول‌شوی در طول شبانه‌روز انجام و خاک و نخاله‌های سطح شهر و کمربندی‌ها نیز با استفاده از ماشین‌آلات لودر و کمپرسی در مناطق دوگانه شهرداری به تعداد ۵۰۰ سرویس در روز جمع‌آوری می‌شود.

محمدی‌آوندی با بیان اینکه به صورت روزانه ۱۱۰ کیلومتر از رفیوژ بلوارها و پیاده‌روهای سطح شهر با جاروی مکانیزه نظافت می‌شود، گفت: عملیات لایروبی سیل‌بندها و مسیل‌ها در مناطق دوگانه شهرداری با ۳۰۰ ساعت بیل مکانیکی و ۱۰۰ دستگاه بیل بکهو اجرا شد.

وی از جمع‌آوری ۷۰۰ تابلوی غیرمجاز در هر دو منطقه خبر داد و افزود: طی هشت ماه امسال بیش از ۵۰۰ اخطار به متخلفان تخلیه خاک و نخاله در سطح شهر ابلاغ شده است.

شهردار ایلام از مسدودسازی خیابان سعدی جنوبی و ساماندهی پیاده‌راه‌ها در راستای تحقق شهر انسان‌محور خبر داد و اظهار کرد: پیگیر احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر هستیم.

کد خبر 632564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.