بازسازی مجموعه‌های بازی شهرکرد با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیون تومان صرف تعمیر و بازسازی محوطه‌های بازی شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی مجموعه‌های بازی شهر هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _دوشنبه نوزدهم دی‌ماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و بارش برف از امروز تا سه‌شنبه، از شهروندان می‌خواهیم به منظور حفظ درختان که سرمایه‌های عمومی شهر محسوب می‌شود، نسبت به تکاندن برف درختان معابر، محله و منازل مسکونی خود به شکرانه بارش رحمت الهی همکاری لازم را با سازمان داشته باشند.

وی افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود از پارک کردن خودروها زیر درختان و حاشیه معابر خودداری کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه مورد در خصوص شکستگی درختان یا بروز حوادث احتمالی را به شماره تلفن ۰۳۸۳۲۲۲۴۵۵۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

هاشمی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیون تومان صرف تعمیر و بازسازی محوطه‌های بازی شد، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی مجموعه‌های بازی شهرکرد هزینه شده است.

وی تاکید کرد: هر ساله ضوابط اداره استاندارد به‌روز و آئین‌نامه‌های جدیدی در خصوص استانداردسازی وسایل بازی موجود در پارک‌ها، تدوین می‌شود. لازم است طبق ضوابط، هرساله زمین بازی و تجهیزات موجود تخریب و مجدد بازسازی شود؛ بنابراین باید تعاملی میان مجموعه مدیریت شهری و اداره‌کل استاندارد برقرار و ضوابط و شرایط استاندارد پایدارتر شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در حال حاضر ۳۶ مجموعه بازی در سطح شهر وجود دارد که برای استانداردسازی آن‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است، اما طبق مکاتبات انجام شده با شهرداری و شورای اسلامی شهر تأمین این مبلغ امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 632528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.