مهاجم اسبق پرسپولیس به ۷ سال حبس محکوم می‌شود؟

آنتونی استوکس که با محموله چهار هزارپوندی کوکائین توسط پلیس دستگیر شده بود، طبق اعلام دادگاه ممکن است به هفت‌سال حبس محکوم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنتونی استوکس بازیکن ایرلندی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور، صبح جمعه در دوبلین به جرم حمل چهار هزار پوند کوکائین بازداشت شد؛ گفته شده بود پلیس ایرلند در جنوب شهر دوبلین او را به‌همراه یک شخص دیگر در زمانی که در حال فرار بودند، دستگیر کرده است.

این مهاجم یک‌بار در سال ۲۰۱۳ در دوبلین آنتونی بردلی را کتک زد؛ اما هیچ‌وقت ۲۳۰ هزار یوروی غرامت را به قربانی پرداخت نکرد، او در این پرونده به دو سال حبس تعلیقی هم محکوم شده بود.

سایت «sundayworld» خبر داد محکومیت برای حمل مواد مخدر و تائید شدن حمل کوکائین حداکثر هفت سال زندان برای این فوتبالیست ایرلندی به‌همراه خواهد داشت. استوکس پیش از این هم پرونده‌های جنجالی زیادی داشت و به جرم ضرب‌وشتم نامزد سابقش چندین‌بار دادگاهی شده بود.

مهاجم اسبق دو باشگاه ایرانی تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران که در زمان حضورش در ایران همواره حواشی زیادی درباره او مطرح و نحوه جدایی‌اش از تراکتور و پرسپولیس هم جنجال‌برانگیز بود، اکنون یک ماجرای عجیب‌تر را ساخته که باید بابت آن هفت‌سال زندان را پشت‌سر بگذارد.

کد خبر 632509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.