جشنواره «مشق مادر» در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود

اولین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان «مشق مادر» برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری استان اصفهان، اولین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س)، آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن در رشته‌های نستعلیق و شکسته‌نستعلیق با عنوان «مشق مادر» در حوزه هنری مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

حوزه هنری استان اصفهان نیز هم‌زمان با سراسر کشور میزبان اولین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس ایران است.

بداهه نویسی "مشق مادر" به‌صورت هم‌زمان در روز میلاد حضرت فاطمه (س) جمعه، بیست‌وسوم دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به میزبانی حوزه هنری ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

جشنواره «مشق مادر» در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود

بانوان خوشنویس اصفهانی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره با شماره تلفن ۰۳۱۳۲۲۱۷۵۳۹ و شماره همراه ۰۹۹۰۴۴۴۲۵۶۰۱ تماس حاصل کنند یا به نشانی اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت سعدی، واحد تجسمی مراجعه کنند.

از شرایط حضور در این جشنواره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

فقط آثاری در داوری جشنواره شرکت داده می‌شوند که در زمان برگزاری رویداد به‌صورت حضوری تولید شده و برچسب مشخصات هنرمند، پشت اثر الصاق شده باشد.

عبارات و اشعار موردنظر در روز بداهه‌نویسی در اختیار هنرمندان حاضر قرار داده خواهد شد. آثار تولیدی پس از جمع‌آوری توسط حوزه هنری استان، مهروموم‌شده و بلافاصله برای برگزاری جلسه داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهند شد. هنرمندان می‌توانند آثار خود را در ابعاد و تکنیک دلخواه خلق کنند. رنگ مرکب، رنگ کاغذ، جنس کاغذ و انتخاب دانگ قلم اختیاری است و هنرمند باید ابزار کار خود را همراه داشته باشد.

کد خبر 632499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.