حمایت‌ امباپه از زیدان در برابر توهین آقای رئیس!

کیلیان امباپه، نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) را به بی‌احترامی به هافبک افسانه‌ای «زین‌الدین زیدان» متهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «لو گرات» رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفت که با زیدان درباره جانشینی دیدیه دشان در هدایت تیم ملی صحبت نکرده است، زیرا سرمربی فرانسه با وجود گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جدایی او پس از جام جهانی ۲۰۲۲، قراردادش را تمدید کرد.

لو گرات به RMC Sport گفت: «آیا زیدان سعی کرد با من تماس بگیرد؟ مطمئناً نه، به هر حال حتی تلفن را برنمی‌داشتم!» وی افزود: من هرگز او را ندیدم، هرگز به جدایی از دیدیه فکر نکردیم.

امباپه در توئیتر متنی منتشر کرد تا شوک خود را از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال به اشتراک بگذارد، او نوشت: «زیدان خودِ فرانسه است، ما این‌طور به اسطوره بی‌احترامی نمی‌کنیم.»

زیدان در ماه‌های اخیر چندین پیشنهاد داشته و اخیراً پیشنهاد سرمربیگری ایالات متحده را رد کرده است. ستاره سابق رئال‌مادرید و فرانسه که از زمان حضور در دومین دوره سرمربیگری خود در سانتیاگو برنابئو در پایان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰، بیکار بوده است، همچنین به سِمت تیم ملی برزیل مرتبط شده است.

فرانسه پس از نایب‌قهرمانی خود در جام‌جهانی، توجه خود را به رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ معطوف خواهد کرد و با رقابت آن‌ها از بازی مقابل هلند در تاریخ مارس آغاز خواهد شد.

کد خبر 632496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.