لیورپول با ۴۲ میلیون‌ پوند به‌دنبال ستاره برایتون!

مدیرعامل باشگاه برایتون به سران لیورپول هشدار داده که برای خرید کایسدو، ۴۲ میلیون پوند کافی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برایتون همچنان تمایلی به جدایی هیچ‌یک از ستاره‌های ارزشمند خود در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه ندارد؛ الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی قهرمان جام جهانی و رابرت سانچز، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا در میان سایر ستاره‌های تیم، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

لیورپول همچنان به «کایسدو» ستاره اکوادوری، علاقه نشان می‌دهد اما سهام این بازیکن ۲۱ ساله به سرعت در حال افزایش است به طوری که قیمت او هر هفته بیشتر می‌شود و برایتون نمی‌خواهد او را از دست بدهد.

پل باربر، مدیرعامل باشگاه، با توجه به اینکه گراهام پاتر، سرمربی سابق برایتون در ابتدای فصل تیم را ترک کرده، حالا ادعا می‌کند که فقط با یک پیشنهاد بزرگ از آنفیلد، جدایی کایسدو را تسهیل می‌کند.

او به CBS Sports گفت: «مطمئن نیستم که ۴۲ میلیون پوند من را راضی به فروش کند. ارزش هر بازیکن در نهایت توسط بازار تعیین می‌شود، زیرا کایسدو بازیکنی استثنایی برای ما بوده است. از زمانی که به لیگ برتر آمد، همیشه پیشرفت کرده است. او مردی جوان با نگرش عالی، اخلاق کاری فوق‌العاده و انسانی بسیار خوب در خارج از زمین است. بنابراین همه این چیزها به ارزش یک فوتبالیست کمک می‌کند.»

باربر در ادامه درباره تلاش‌های احتمالی لیورپول برای جدا کردن کایسدو از ورزشگاه آمکس گفت: «خوشحالم که بگویم هیچ [پیشنهادی] نداشته‌ایم. شاید آن‌ها ایمیل من را دریافت نکرده باشند زیرا ایمیلی از آن‌ها ندیده‌ام.»

انتظار می‌رود که لیورپول در آینده‌ای نزدیک، خط هافبک خود را تقویت کند؛ یورگن کلوپ در این زمینه نیاز به مهره‌های کارآمد دارد.

کد خبر 632491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.