مصطفی‌زاده: سال آینده نمی‌توانیم در خیابان‌های ارومیه تردد کنیم

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در صورت رفع نشدن به معضل ترافیک شهر ارومیه، سال آینده نخواهیم توانست در خیابان‌های شهر تردد کنیم، چرا که روزبه‌روز بر بار ترافیکی شهر افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مصطفی‌زاده امروز _دوشنبه نوزدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط کنونی شهر ارومیه اظهار کرد: طی هشت سال گذشته اقدامات خاص عمرانی در شهر انجام نشده است که خروجی آن وضعیت کنونی این کلان‌شهر است.

وی ادامه داد: در صورت رفع نشدن معضل ترافیک شهر ارومیه، سال آینده نخواهیم توانست در خیابان‌های شهر تردد کنیم، چرا که روزبه‌روز بر بار ترافیکی شهر افزوده می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با تعریف منابع مالی و برنامه‌ریزی دقیق باید احداث همزمان کریدورهای ترافیکی یک، دو و سه ارومیه (احداث همزمان چندین زیرگذر) را آغاز کنیم تا گره‌گشایی از مشکلات عدیده ترافیکی شهر را شاهد باشیم.

وی با اشاره به کم‌کاری‌های انجام شده در سال‌های گذشته افزود: باید در ماه‌های پیش رو با اقدامات فوری و ضربتی عملکرد مدیریت شهری برای جبران کم‌کاری‌های گذشته را تقویت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از رویکردهای انتخاباتی در خصوص مسائل شهری تصریح کرد: سال‌های گذشته در زمان انتخابات با چند نمایش تبلیغاتی در بعضی خیابان‌ها به مردم القا می‌شد که در حال احداث مترو هستیم اما در عمل امروز می‌بینیم که هیچ حرکتی در این زمینه انجام نشده است.

مصطفی‌زاده با انتقاد از بعضی جوسازی‌ها هماهنگ شده علیه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید بدانیم اگر پست‌ها و میزها برای مدیران قبلی باقی می‌ماندند به مدیران فعلی هیچ پستی نمی‌رسید، پس شایسته نیست که با بداخلاقی، شانتاژ و دروغ به افکار عمومی آدرس غلط بدهیم.

کد خبر 632487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.