دلتنگی توئیتری‌ها برای سپه‌سالار حضرت روح‌الله

همزمان با سالگرد شهادت حاج‌احمد کاظمی، کاربران توئیتر یاد و خاطره این سردار دلیر و خط‌شکن را که در طول حیات پربرکت خود، ضربات مهلکی بر پیکر دشمنان اسلام وارد کرد، گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۱۷ سال پیش در چنین روزی مشیت الهی برای تعدادی از فرزندان خمینی کبیر (ره) که در فقدانش گرد پیر و قافله‌سالاری چونان سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) گرد آمده بودند، تقدیر زیبای شهادت را تدارک دیده بود؛ همان‌طورکه سیدشهیدان اهل قلم گفته بود باب شهادت، با وجود پایان دفاع مقدس هشت‌ساله هنوز بسته نشده و خود، حجت این کلام نغزش شده بود.

مرتضای خوش‌کلام و خوش‌نهاد ملت ایران، به سرعت پای در همان مسیری گذاشت که یاران احمد کاظمی بر خودش و بر حاج‌احمد پیشی گرفته بودند و آوینی، آن‌قدر سعادتمند بود که حتی بر حاجی نیز پیشی گرفته بود… اما باب شهادت به راستی بسته‌شدنی نبود و نیست و فرمانده دوست‌داشتنی لشکر هشت نجف اشرف در دوران دفاع مقدس هم به کاروان دوستان شهیدش پیوست.

کاربران توئیتر همزمان با سالگرد شهادت یار دیرین شهید حاج‌قاسم سلیمانی، یاد و خاطره او را گرامی داشتند، یاری که به همراه لشکر خط‌شکن‌اش نقشی کلیدی در جنگ هشت ساله تحمیلی ایفا کردند.

کاربری با اشاره به نقل‌قولی از شهیدسلیمانی درباره نقش شهیدکاظمی در ماجرای فتح خرمشهر نوشت: «احمد در عملیات بیت‌المقدس ضربه مهلکی بر دشمن وارد آورد؛ اولین فرمانده‌ای که داخل خرمشهر شد و شهر را فتح کرد، احمد بود، فاتح خرمشهر به معنی واقعی شهید کاظمی بود.»

دلتنگی توییتری‌ها برای سپه‌سالار حضرت روح‌الله

کاربر دیگری نوشت: «سرلشکر شهید حاج‌احمد کاظمی عارف و عاشق زهرای مرضیه، قلب و جان حاج‌قاسم سلیمانی، دوست و رفیق جان رزمندگان دفاع مقدس، بصیرت، ولایت‌مداری، شاخص‌ترین ویژگی ممتاز او بود. دلم برای مهربانی‌های سپه سالار حضرت روح‌الله تنگ شده.»

دلتنگی توییتری‌ها برای سپه‌سالار حضرت روح‌الله

یک کاربر هم به کلامی از شهید کاظمی اشاره کرد و نوشت: «اگر می‌خواهید تأثیرگذار باشید، اگر می‌خواهید به عمر و خدمت و جایگاه‌تون ظلم نکرده باشید، راهی به جز اینکه یک شهید زنده در این عصر باشیم، نداریم.»

دلتنگی توییتری‌ها برای سپه‌سالار حضرت روح‌الله

کاربری هم با انتشار بخشی از وصیت‌نامه حاج‌احمد نوشت: «خداوندا خود می‌دانم بد بودم و چه کردم که از کاروان دوستان شهیدم عقب مانده‌ام و دوران سخت را باید تحمل کنم. ای خدای کریم، ای خدای عزیز و ای رحیم و کریم… تو کمک کن به جمع دوستان شهیدم بپیوندم…»

دلتنگی توییتری‌ها برای سپه‌سالار حضرت روح‌الله

کاربر دیگری هم به نقش تأثیرگذار شهید کاظمی در جریان عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و نوشت: «شهید کاظمی توانست با کمک شهید خرازی آخرین مرحله عملیات آزادسازی خرمشهر را انجام دهد، ایشان نیروهای عراقی را در خرمشهر محاصره و با گرفتن ۱۱ هزار اسیر شهر را آزاد کردند. آن‌ها با دو لشکر خرمشهر را تصرف کردند و هر کدام با پنج گردان یعنی سه هزار نفر در مقابل بیست هزار نفر دشمن.»

دلتنگی توییتری‌ها برای سپه‌سالار حضرت روح‌الله

یک کاربر هم به رفاقت صمیمانه شهید کاظمی با شهید سلیمانی اشاره کرد و نوشت: «حاج‌قاسم ارادت ویژه‌ای به شهید کاظمی داشت و همیشه به او می‌گفت: الهی دورت بگردم! الهی دردوبلات بخوره تو سرم!»

دلتنگی توییتری‌ها برای سپه‌سالار حضرت روح‌الله

کد خبر 632441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.